wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen
Niet?
[Specs]
tell me more zou ik zeggen
wat was je eigenlijke doel? 12 op 16 laten lopen? gaat hij dan niet sneller kapot? hmm mja domme vraag, ja dus... met cpu ook zo als je em overclocked, maar ik denk altijd maar : " boeieehh "
als het je gelukt is wil ik wel horen of het resultaat er ook mag zijn
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
heey dat is een volkswagen passat tdi en een volkswagen passat tdi met rode i .
beide hebben een diesel motor die bijna hetzelfde zijn alleen die met rode i heeft meer pk's .
blijkt nu die met rode i een ander inspuit mechanisme te hebben dan de ander .
wat wil ik hiermee zeggen :
ze kunnen wel dezelfde onderdelen hebben maar dat wil nog niet zeggen dat ze hetzelfde kunnen .
mijn oplossing zou zijn .
sloop et frontje eraf en ruil em met je broertje's brander .
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
is het de moeite waard?
wat hij gaat eruit zosnel er een 30x of hoger uitkomt
goeie trouwens,
ffe beetje offtopic maare:
poll:
waneer komt er een 36x brander?
wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen
ik heb geen broertjeOp woensdag 26 december 2001 03:02 schreef talin het volgende:
dat zie ik als een soort van :
heey dat is een volkswagen passat tdi en een volkswagen passat tdi met rode i .
beide hebben een diesel motor die bijna hetzelfde zijn alleen die met rode i heeft meer pk's .
blijkt nu die met rode i een ander inspuit mechanisme te hebben dan de ander .
wat wil ik hiermee zeggen :
ze kunnen wel dezelfde onderdelen hebben maar dat wil nog niet zeggen dat ze hetzelfde kunnen .
mijn oplossing zou zijn .
sloop et frontje eraf en ruil em met je broertje's brander .
die zullen er vast al wel zijn , alleen te duur voor de commercieele marktOp woensdag 26 december 2001 03:02 schreef the_virus het volgende:
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
wat?Op woensdag 26 december 2001 03:05 schreef m-m het volgende:
klinkt ongeloofwaardig, sorry...
dat ik geen broer heb?
helaas een zus die 2 jaar ouder is.
Mijn oude yamaha 2x/6x naar 4x/6x zelfde loop werk.
Moest alleen een weerstandje (smd ding vraag mij ook niet wat pcies) er tussenuit trekken en hoppa hij vond hem netjes als zijn snellere broer. Had ik mooi effe 200% winst
Ik heb alles, ik mag alles en ik kan alles.
dat bedoel ik ook.Op woensdag 26 december 2001 03:04 schreef talin het volgende:
[..]
die zullen er vast al wel zijn , alleen te duur voor de commercieele markt
een commerciele brander
zeg maar plextor 36x20x72x
moeite waard? nee, denk het niet, je zal het snelheidsverschil niet echt merkenOp woensdag 26 december 2001 03:02 schreef the_virus het volgende:
daarom vraag ik het hier ook.
is het de moeite waard?
wat hij gaat eruit zosnel er een 30x of hoger uitkomt
goeie trouwens,
poll:
en een 30/36* brander? wat heb je eraan? Dna ben je in 2 minuten klaar ipv in 4 minuten?! En dat voor die paar keer dat je echt een cdtje brand? Het cdtje uit z'n verpakking halen en de lade openen/sluiten wordt dan de "bottleneck". Beetje zonde van het geld, zou ik zeggen.
ik heb 1gb infineon ram, ik zit niet op de max van het ram, maar het doet het wel goed aan de tafel
ach een verdraaing van de waarheid mag altijd al is et alleen maar om een goed gesprek gaande et houden .Op woensdag 26 december 2001 03:17 schreef the_virus het volgende:
maar het staat zo leuk aan de borreltafel.
ik heb 1gb infineon ram, ik zit niet op de max van het ram, maar het doet het wel goed aan de tafel
net of die lui het een reet zal schelen dat jij 3000,- hebt neergeteld voor een brander ( waar geneens cd's voor te krijgen zijn )
ben je nog steeds de bomb
geintje
maar toch,
ik kan je garanderen dat er over 1 jaar niet eens 36x's te krijgen zijn, zal dan wel 50 zijn of zo...
deze site : http://perso.club-internet.fr/farzeno/firmware/
heeft een heleboel firmware staan .
kijk eens wat er gebeurt als je de firmware verandert .
( resultaat wel ff posten natuurlijk )
heb ik ooit mijn hp writer mee gefixed
ik ben idd via www.g***c***w****.com al een keer wat stuff tekengekomen over hoe je je hp8100 naar een hp9100 kan knutselen, ik geloof dat dat puur door software werd gedaan...Op woensdag 26 december 2001 09:22 schreef Orcie het volgende:
ik zou eens op www.cdrinfo.com kijken daar staan zat van die tweak dingen
heb ik ooit mijn hp writer mee gefixed
Is die site soms illigaal?Op woensdag 26 december 2001 10:06 schreef jjwa het volgende:
[..]
ik ben idd via www.g***c***w****.com al een keer wat stuff tekengekomen over hoe je je hp8100 naar een hp9100 kan knutselen, ik geloof dat dat puur door software werd gedaan...
Ja...Op woensdag 26 december 2001 11:24 schreef amd_ruluzzz het volgende:
[..]
Is die site soms illigaal?
En:
Ik heb je topictitel veranderd.
Hou je AUB aan de richtlijnen zoals die vermeld staan in dit topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/359380/1?limit=100.
Bvd.
ik denk dat dat geen positief effect heeft...Op woensdag 26 december 2001 12:23 schreef mast3r het volgende:
Ik zal eens kijken wat er gebeurt als je meer stroom op een cd speler zet
misschien een negatieve, maar zeker geen positieve
tenzij je met oud en niew buiten gaat staan en er veel meer stroom op zet, dan is het nog leuk vuurwerk...
die site is idd illegaal ja, ik zal even vertellen waarom:Op woensdag 26 december 2001 11:24 schreef amd_ruluzzz het volgende:
[..]
Is die site soms illigaal?
ze beiden daar erg veel dingen aan waar je "backups" mee kan maken van je games, ook staat er veel andere info over cd-burners en dergelijke