zijn de detonatordrivers alleen voor het beeld,of heeft het ook invloed op het geluid.ik heb een leadtek ti 200 en een terratec dmx6 fire.ik gebruik xp prof.en heb gewoon de leadtek drivers van de cd gebruikt.bij een hoop spellen krijg ik alleen geluid uit 2speakers bijv. bij alice had ik in win. 98 se geluid uit alle 4 speakers,in xp dus niet.zal dit veranderen wanneer ik de laatste detonator installeer
Kort en krachtig neej
Detonator is van NVidia, en NVidia doet alleen grafische chips (en mobo's sindskort). Voor die terratec zul je dus echt XP drivers van Terratec moeten hebben.
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
umm niet om het 1 of ander, maar nvidia doet ook de sound in de xbox voor zover ik weet.. interactieve 5.1 dolby surround
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Nvidia zit sinds kort wel degelijk in het geluid. Maar de detonator's waar we het hier over hebben zijn alleen een stuurprogramma voor je grafische chip. Het doet niks met je geluid. Je moet inderdaad bij Terratec wezen voor goede XP
drivers.
drivers.