I've visited the Mothership @ Cupertino
Kwa performance dus absoluut niets. AGP pro is een soort uitbreiding op het normale slot met als enig doel een extra stroom te lever aan je 3d kaart, denk aan zeer zware professionele kaarten voor videobewerking. Persoonlijk heb ik nog nooit een AGP pro kaart gezien, dus echt veel zal je er niet mee te maken krijgen...
Het bepaald dus geenzins de snelheid, compatibiliteit of prestatie van je AGP slot, de extensie is puur aanwezig om kaarten die extra stroom nodig hebben deze daarvan op die manier te kunnen voorzien.
Trouwes: Dit houd in dat een gewone AGP kaart ook in een AGP slot met Pro extensie past.
Edit: nou hoor flipke met zo'n kort verhaaltje was ik ook eerder geweest
Het bepaald dus geenzins de snelheid, compatibiliteit of prestatie van je AGP slot, de extensie is puur aanwezig om kaarten die extra stroom nodig hebben deze daarvan op die manier te kunnen voorzien.
Trouwes: Dit houd in dat een gewone AGP kaart ook in een AGP slot met Pro extensie past.
Edit: nou hoor flipke met zo'n kort verhaaltje was ik ook eerder geweest
What is the difference between AGP4X and AGP Pro?
There is no performance difference between AGP4X and AGP Pro.
An AGP Pro slot is simply an AGP4X slot with additional power pins. There are 2 AGP Pro specifications. AGP Pro 50 means it is an AGP4X slot with 2 additional pin bays for up to 50 watts of power, while AGP Pro 150 supplies up to 150 watts of power. AGP Pro is for professional level video cards, such as the Intergraph/3Dlabs Wildcat 4220. There are currently no consumer level AGP Pro video cards.
There is no performance difference between AGP4X and AGP Pro.
An AGP Pro slot is simply an AGP4X slot with additional power pins. There are 2 AGP Pro specifications. AGP Pro 50 means it is an AGP4X slot with 2 additional pin bays for up to 50 watts of power, while AGP Pro 150 supplies up to 150 watts of power. AGP Pro is for professional level video cards, such as the Intergraph/3Dlabs Wildcat 4220. There are currently no consumer level AGP Pro video cards.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Waarom zou je extra nodig hebben? prof. AGP-kaarten? Gebruiken die zo veel meer stroom?Op woensdag 26 december 2001 01:41 schreef Flipke het volgende:
Pro was toch alleen voor meer stroom via een agp poort!!?
Lees mijn reply... het gaat hier alleen om extreem veeleisende kaarten kwa stroom, gebruikt voor professionele doeleinden. De snelste hedendaagse gamekaarten (denk aan gf3ti500 of radeon 8500 gebruiken deze bijvoorbeeld ook niet...
Het komt er op neer dat je dit over het algemeen kan negeren als normale gebruiker. Je zal het waarschijnlijk nooit (of iig voorlopig) niet gebruiken, maar het zal ook niet in de weg zitten of extra stroom gebruiken ofzo. MAW: leuk dat het er zit, en daar is alles mee gezegd...
Het komt er op neer dat je dit over het algemeen kan negeren als normale gebruiker. Je zal het waarschijnlijk nooit (of iig voorlopig) niet gebruiken, maar het zal ook niet in de weg zitten of extra stroom gebruiken ofzo. MAW: leuk dat het er zit, en daar is alles mee gezegd...
Laat maar, ben net te laat.Op woensdag 26 december 2001 01:44 schreef VisionMaster het volgende:
[..]
Waarom zou je extra nodig hebben? prof. AGP-kaarten? Gebruiken die zo veel meer stroom?
Wou het even weten, thanks
Sjeezus, 50W max. voor een 4x AGP kaart en dan 150W max. voor een Pro kaart 
Damn
Damn
If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?
* rvanlooijen want more juiceOp woensdag 26 december 2001 02:14 schreef Panzer het volgende:
Sjeezus, 50W max. voor een 4x AGP kaart en dan 150W max. voor een Pro kaart
Damn
Pagina: 1