Hallo iedereen,
Ik heb een heel vaag probleem, dat zó wazig is dat het erg ongeloofwaardig klinkt..maar het is echt zo!
Mijn WinXP installatie loopt erg stabiel, ik heb nooit last van vastlopers... behalve (en nou komt 't) als ik op GoT aan het lezen ben!
Ik kan alles doen zonder vastlopers, van uren achter elkaar intensief gamen tot internetten. Zodra ik echter ook maar enkele minuten op GoT zit krijg ik een harde crash; m'n muziek hangt, de muiscursor is niet meer te bewegen etc. Soms is het beeld rondom de muiscursor een beetje 'distorted'. Alleen een reset is dan nog mogelijk... Het gebeurt zodra ik op een link klik, en soms ook als ik gewoon aan het scrollen ben. Het is echter wel random, soms heb ik een half uur geen problemen en soms is 't meteen raak..
In Windows 98 heb ik dit probleem niet.
Omdat het zó onwaarschijnlijk lijkt heb ik het eea getest. Ik ben +/- 2 weken niet op GoT geweest (althans in XP), en heb geen vastlopers gehad. Net probeerde ik het weer, en ik krijg meteen 3 crashes in 5 minuten tijd..
Aanvankelijk dacht ik dat het aan m'n videokaart-drivers lag (toen wist ik nog niet dat het alleen tijdens het GoT'ten voorkwam), zie ook [topic=313602]. Dit heeft me alleen niet veel opgeleverd.
Zie de page in m'n sig voor systeem specs.
Hoe komt dit, en hoe kán dit überhaupt waar zijn..
Het lijkt mij dat hier toch niet echt een 'technische' verklaring voor kan zijn?
Alvast bedankt voor de reacties!
Ik heb een heel vaag probleem, dat zó wazig is dat het erg ongeloofwaardig klinkt..maar het is echt zo!
Mijn WinXP installatie loopt erg stabiel, ik heb nooit last van vastlopers... behalve (en nou komt 't) als ik op GoT aan het lezen ben!
In Windows 98 heb ik dit probleem niet.
Omdat het zó onwaarschijnlijk lijkt heb ik het eea getest. Ik ben +/- 2 weken niet op GoT geweest (althans in XP), en heb geen vastlopers gehad. Net probeerde ik het weer, en ik krijg meteen 3 crashes in 5 minuten tijd..
Aanvankelijk dacht ik dat het aan m'n videokaart-drivers lag (toen wist ik nog niet dat het alleen tijdens het GoT'ten voorkwam), zie ook [topic=313602]. Dit heeft me alleen niet veel opgeleverd.
Zie de page in m'n sig voor systeem specs.
Hoe komt dit, en hoe kán dit überhaupt waar zijn..
Alvast bedankt voor de reacties!
#