Omdat die fokkin Crystal Orb als een Harrier boven mijn Papst fans uitkomt , wil ik dus iets anders voor mijn chipset en vidkaart te koelen . Waar kan ik zo'n ding in Belgie halen ?
op 7 volt zetten kan al helpen met lawaai en redelijke temps houden, en ik denk dat nederlandse onlineshops ook wel naar het belgenland shippen.
de Zalman ZM17-CU is een passief chipset heatsinkje.
zal vast wel ergens te bestellen zijn. in nl oa bij space promotion dus je kan ff mailen ivm verzenden naar het buitenland.
zal vast wel ergens te bestellen zijn. in nl oa bij space promotion dus je kan ff mailen ivm verzenden naar het buitenland.
Verwijderd
Ik heb die Zalmam koeler ook wel eens gezien, wacht ff fotootje toevoegen:

Kan deze mijn Geforce 2 koel genoeg houden zonder enig nadelig effect???
Misschien iemand die zo'n ding heeft en die er iets over kan zeggen???

Kan deze mijn Geforce 2 koel genoeg houden zonder enig nadelig effect???
Misschien iemand die zo'n ding heeft en die er iets over kan zeggen???
Verwijderd
dit zeggen ze op www.zalman.co.kr : For GeForce 256 DDR, RADEON DDR, and higher classes of video cards, the ZM17-CU must be used with Zalman's FB165. (zo te zien een 8x8cm koeler)
maar volgens sommige revieuws draait ie ook zonder extra koeler. Mijn broertje die net als ik een GF2mx heeft gebruikt hem ook zonder extra koeler.
maar volgens sommige revieuws draait ie ook zonder extra koeler. Mijn broertje die net als ik een GF2mx heeft gebruikt hem ook zonder extra koeler.
Verwijderd
ik heb hem dus ook die zalman, ook zonder extra koeling en hij werkt perfect(hercules gf2 mx)lekker stil!
Die zalmann is goed te gebruiken zonder fan in een gf2mx systeem. Maar een gf3 ?!? Gooi dan maar zo'n fan erbij.... je kunt ook een standaard 8x8x2,5 casefan modificeren en op 7 of 10 volt laten lopen. Koelt mijn gf2mx goed (stressed 40c met standaard hs!)
Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......
Verwijderd
Vergeet het overklokken dan maar...Op woensdag 26 december 2001 01:14 schreef salvador4 het volgende:
de Zalman ZM17-CU is een passief chipset heatsinkje.
ik denk dat hij dan neit eens op default Mhzen kan draaien..
een GTS is er NET mee te koelen..
Pagina: 1