Toon posts:

Proxy vrij voor Iedereen ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand snelle nederlandse proxies waar je vrij toegang tot heb van welke provider dan ook ?

Is altijd handig als je gebanned word van een bepaalde ftp :( Flashget moest zo nodig hammeren hehe )

...

Verwijderd

Heeft je eigen provider geen proxy dan ?

• BFS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-08 17:06

BFS

Rude awakening

Ik kan de proxy van Het Net wel gebruiken,proxy.hetnet.nl poort 8080(?) maar dat weet ik dus niet zeker.Terwijl ik wanadoo en tiscali als provider heb.
Ook de proxy van zonnet kun (kon?) je gebruiken maar ook daar moet je maar even naar zoeken want ik vind proxy's niet zo denderend werken.

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself

Verwijderd

Op woensdag 26 december 2001 01:01 schreef Wapzer het volgende:
Heeft iemand snelle nederlandse proxies waar je vrij toegang tot heb van welke provider dan ook ?

Is altijd handig als je gebanned word van een bepaalde ftp :( Flashget moest zo nodig hammeren hehe )

...
Als je van een ftp gebanned bent zul je toch volgens mij een wingate of socks moeten gaan gebruiken.
check je lokale fxpboard of www.cyberarmy.com.

Verwijderd

er is ergens een site, daar staan allemaal anonieme proxy's gelist, daar staat vanalles tussen, xal ff voor je zoeken.

ik heb zelf chello en gebruik een leuke proxy van 1 of andere ADSL provider in Duitsland, en hij is supersnel!!

Verwijderd

http://tools.rosinstrument.com/proxy/

dat zal um zijn, there you go

Verwijderd

ik geef toch al www.cyberarmy.com :)
Pagina: 1