the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
Vreemd. Ik heb het net even geprobeerd en ik kon een posting 4 keer achter elkaar aanpassen. Daarna ben ik overigens gestopt, dus die 4 keer is geen limiet.
Had het misschien iets te maken met het 24-uurs limiet? Je hebt na 24 uur namelijk niet meer de mogelijkheid om je bericht aan te passen. De reden daarvoor is, dat users dat zouden kunnen misbruiken om een eerder gemaakte overtreding weg te halen om zodoende een waarschuwing te voorkomen. Bovendien is het niet echt bevorderlijk voor de leesbaarheid van threads als users dagen na het posten nog wat aanpassen.
Had het misschien iets te maken met het 24-uurs limiet? Je hebt na 24 uur namelijk niet meer de mogelijkheid om je bericht aan te passen. De reden daarvoor is, dat users dat zouden kunnen misbruiken om een eerder gemaakte overtreding weg te halen om zodoende een waarschuwing te voorkomen. Bovendien is het niet echt bevorderlijk voor de leesbaarheid van threads als users dagen na het posten nog wat aanpassen.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Nope, zoals je ziet heb ik net de tekst:
toegevoegd aan mijn eerste post, maar ik kan 'm niet meer weghalen. Heb ik <24 uur geleden gepost en geedit.
edit:
test
test
toegevoegd aan mijn eerste post, maar ik kan 'm niet meer weghalen. Heb ik <24 uur geleden gepost en geedit.
'k weet het niet zeker... maar misschien zit er een max. aantal changes op ofzo?
Verder wel vaag.....
1 uur? Ik heb 't net even geprobeerd met een post van gisteren en dat gaat perfect hoor.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Tja, kan niet anders zeggen dan UTFS... Ook voor de modjes 
[topic=327873]
Het is een (IMHO) bekende bug met hele vage oorzaken. De ene keer kun je meer dan 30 keer editten, de andere keer niet.... Het is heel vaag...
[topic=327873]
Het is een (IMHO) bekende bug met hele vage oorzaken. De ene keer kun je meer dan 30 keer editten, de andere keer niet.... Het is heel vaag...
Even voor de goede orde, nu kan ik mijn berichten (de twee hier boven ) wel weer editten. Het was dus van voorbij gaande aard.
Wat ik ook vaag vind is dat bij je eerste edit het er niet bij komt te staan : Dit bericht is gewijzigd blaat...
Mother, will they like this song?
Da's niet alleen bij je eerste edit, da's altijd als het topic nog niet bekeken is door een ander, geloof ik. Of als er nog niemand op 'post reply' heeft geklikt, o.i.d.Op donderdag 27 december 2001 21:17 schreef TheLunatic het volgende:
Wat ik ook vaag vind is dat bij je eerste edit het er niet bij komt te staan : Dit bericht is gewijzigd blaat...
- Pastor Richards @ VCPR
Pagina: 1