• SPAM
• Sort of sitecheck (vervoege u tot http://www.sitechecks.nl )
• De intro zelf: vind er geen ruk aan
Tot zo ver mijn mening. Fijne kerstdagen verder.
qua stijl vind ik 'm wel redelijk.
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
Verwijderd
Wat betreft flash ben je duidelijk een n00b...Op woensdag 26 december 2001 01:05 schreef sneakie het volgende:
deze topic is niet bedoeld als spam maar als mening en trouwens ik ben geen nOOb oke? jesus zeg, wat zijn we weer lekker vriendelijk, anywhy thx for the link naar sitechecks.nl
Ennuh, no offence hoor....we zijn hier best vriendelijk, maar wat jij doet is :
1.de Faq niet lezen en duz een sitecheck in w&g gooien..
2.een n00b flash tonen die elke flash n00b wel eens heeft gemaakt, en dan op een w&g forum, waar het niveau van de vaste bezoekers nogal hoog is, en dan gaan vragen wat ze er van vinden...asking for it.
Als je nog eens een leuke flash vraag hebt, of iets anders wat in w&g thuis hoort, heten we(/13) je allemaal van harte welkom, en doen we ons best om je vraag zo goed als het kan te beantwoorden, zoals ik nu OOK doe.
(lees de faq in het vervolg wel ff)
Verwijderd
Nou daz dan mooi, kan je hier in /13 andere mensen proberen te helpen/verblijden met je kennis...Op woensdag 26 december 2001 01:15 schreef sneakie het volgende:
ik ben wel goed in paintshop en frontpage
(en laat nou alsjeblieft niemand gaan flamen over de pakket keus???Please??)
wat een muziek...
"You're only as good, as what you did last week."
Verwijderd
Goed idee, erg netjes ookOp woensdag 26 december 2001 01:23 schreef sneakie het volgende:
ik zal de link wel verwijderen als jullie het spam vinden,
Whats the prob?
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Verwijderd
DAAR VROEG JE NIET OM.....dus hoef je nou ook nix meer te zeggenOp woensdag 26 december 2001 01:36 schreef sneakie het volgende:
sorry hoor dat ik nog geen prof bendaarom moet je oefenen om beter te worden, maar daarom ben ik weer goed in andere dingen
,de flash is alleen maar bedoeld als oefening en daarom vroeg ik jullie mening zodat ik hem beter kan maken, snap ie, ik zou iemand anders ook niet uitlachen als ie zo'n flash had hoor, ik zou hem hoogstens helpen om hem beter te maken
Gebruik nou niet je eigen domheid tegen anderen...en hou op met het ^^^ van dit topic....
Daarnaast heb ik die flamebait van jou aardig weten te sussen tot zover....zorg ervoor dat niet al te veel mensen dit topic lezen en je nick onthouden....anders word je mischien wel nooit meer serieus genomen hiero..
>>Op woensdag 26 december 2001 01:51 schreef sneakie het volgende:
sorry dat het zo is gelopen, ik wist ook niet dat het zo erg kon zijn, sorry dat ik jullie heb lastig gevallen, en B-top thx for the tip, ik ga me nu maar weer bezig houden met tweaken van hardware, hier kan ik tenminste nog iets zinnig's zeggen, ik wil alleen tegen iedereen sorry zeggen, en merry x-mas
Op woensdag 26 december 2001 01:26 schreef B-Top het volgende:
[..]
Goed idee, erg netjes ook/13 forgives
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
"ophoeren met je intro want ik wil de site zien"-knopje
In het dagelijks taalgebruik ook wel "skip intro" genoemd
Verder over je flash: daar heb ik geen verstand van...
Dit topic is gesloten.
![]()