Racisme op GoT!

Pagina: 1
Acties:
  • 84 views sinds 30-01-2008

• 4of9
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
Ken iemand deze toppic dicht gooien voor eens en voor altijd?????
http://gathering.tweakers.net/Forum1/HTML/005811.html

Gaat werkelijk nergens over al 3 toppics lang!

Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...

Verwijderd

Als het al 3 topics duurt, dan zou de discussie allang zijn gesloten door de adjes.

En over turken / marokkanen / moslims praten is meteen racistisch?

Zet jij maar wat quotes neer met wat jij racistisch vind....

• 4of9
ik zou die thread maar eens lezen, en dan nog een keer oordelen.

en ja er staan echt WEL racistische dingen in!

Verwijderd

ok sommige dingen gaan echt te ver maar....... als je (moi) echt elke dag met buitenlanders wordt geconfronteerd dan ga je gewoon aan dingen irriteren.

daarmee zeg ik niet dat elke buitenlander slecht is! zo vindt ik dat mensen die in oorlogsgebieden of whatever wonen recht hebben op asiel in een welvarend land.

• 4of9
Wat mij altijd verbaast is dat er altijd over Marokkaanse en Turkse jongeren gesproken wordt, terwijl het altijd en alleen maar om JONGENS gaat. Het zijn nooit Marokkaanse meisjes die op straat rondhangen en Nederlandse jongens lastigvallen.
Het zijn geen Turkse meisjes die Hollandse jongens dwingen om te tippelen.
Die moslimmeiden worden streng in de gaten gehouden, moslimjongens niet (dat zijn verwende ettertjes).
Die meiden komen soms zelfs op de universiteit terecht, terwijl hun broer in de bak zit met een moord op zijn geweten.
Ook zo iets: de meeste pooiers in Nederland zijn moslims.
ik heb niks tegen buitenlanders, alleen aan Andalusiers, kan ik echt niet uitstaan..
Ik heb wel iets tegen 90% van de Marokaanse gozers.
Onze point is dat een groot deel van Turks/Marrokaanse jongens overlast veroorzaken in onze samenleving.
Als ik ga stappen, hebben zij weer een of andere periode dat ze niet mogen drinken.
Ik vindt overigens niet dat Nederlanders zich maar moeten blijven aanpassen, we blijven niet aan de gang. Ik ben trots om een Nederlanders te zijn en dat mag ook vindt ik. En ik BLIJF het dus liever ook!
Als je dan deze verschillen ziet, worden die allochtonen inderdaad voorgetrokken.
Maar zeg nou zelf, in HUN plaats zou JIJ hetzelfde gedaan hebben !!!
Moet ik nog ff doorgaan??? :(

Verwijderd

ok maar jij knijpt hem ook wel als je s' nachts door de schilderswijk loopt en er komen 5 marokaanse/turkse jongeren op je aflopen.

ik haal btw wel eens shoarma aan de overkant en kan het zeer goed vinden met die turkse gozer daar praatje maken etc

Verwijderd

4of9, jij hebt echt een iq van een houten lokeend en ik ben nu echt pissed off.

wat ik daarmee bedoel:
"Als je dan deze verschillen ziet, worden die allochtonen inderdaad voorgetrokken.
Maar zeg nou zelf, in HUN plaats zou JIJ hetzelfde gedaan hebben !!!"
is dat als JIJ gratis onderwijs met betaling van boeken en reisgeld enzo krijgt, dat niet afslaat. je lijkt wel gek.

dat is geen verwijt naar die mensen toe maar een verdediging. en als je te snel leest, lees dan wat l-a-n-g-z-a-m-e-r zodat je het begrijpt.

Verwijderd

earth calling 4of9... come in 4of9...

• 4of9
He 787B :

Ik heb het iq van een houten lokeend?

wie maakt wie nu pissed?

Ik ben gewoon TEGEN racisme om dat dat betuigd van geen IQ!!!!

en die quotes zij Racistisch hoe je het ook bekijkt!

Ik denk dat jij degene bent die een iq heeft wat lager is dan je leeftijd...

Begin geen discussie met mij over racisme want dat leg je af.

Heb ik een quote gebruikt van jou die je anders bedoelde????
schrijf het dan zoals je bedoelt, kun je je eigen gedachten niet onder woorden brengen dan heb je waarschijnlijk je argumenten niet goed overdacht.

Ik waardeer ieder zijn eigen mening, maar voor RACISME is geen excuus wat je ervaringen ook zijn.

denk eerst ff na voordat je mij begint te flamen! Ik ben gewoon redelijk en handel naar mijn geweten. Ik lees en toppic die vol staat met racisme en nergens op slaande uitspraken en die ook nog een VERBODEN zijn volgens de nederlandse wet. Ik denk dat ik er goed aan doe om te reageren zoals ik nu doe want zoals ik al zei voor racisme is GEEN exuus...never!

Wil je verder de discussie aan met mij over racisme? reageer maar op 4of9@hotbot.com want wat mij betreft is de discussie op GOT voorbij! Ik maak alleen melding van iets wat voor een normaal mens ook niet door de beugel zou moeten kunnen en thats it. Ik was niet van plan om een nieuwe nutteloze thread te starten aangezien dat zonde is van het zo duure dataverkeer, schijfruimte en zonde van mijn tijd.

Ik wil graag met iedereen deze discussie aangaan maar niet hier!

Lees mijn quotes nog maar eens denk er dan minstens 10 min. per quote over na en reageer dan op mijn email, dan praten wij verder.

Don't go that far!

• 4of9
ben ineens member dankzij deze toppic :P

• MartialArd830
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-07-2025

MartialArd830

Pure Ownage!

Can't we all just get along?

The genepool could use a little chlorine...

Verwijderd

Ben je zelf eigenlijk buitenlander 4of9 ?

Wat is hier eigenlijk rascistisch aan:
- Trots zijn dat je nederlander bent ?
- Als ik ga stappen hebben zij weer een periode dat ze niet mogen drinken ?
- Als je dan deze verschillen ziet, worden die allochtonen inderdaad voorgetrokken.
Maar zeg nou zelf, in HUN plaats zou JIJ hetzelfde gedaan hebben ?

Verder drukken mensen zich denk ik anders uit dan ze bedoelen.
Onze point is dat een groot deel van Turks/Marrokaanse jongens overlast veroorzaken in onze samenleving.
Ze bedoelen denk ik te zeggen dat een groot deel van de overlast veroorzaakt wordt door marokkanen en turken (wat volgens mij ook zo is).

Dat het alleen de jongens zijn die overlast veroorzaken is volgens mij een compliment voor de turkse/marokkaanse vrouwen.

Discriminatie is slecht, ook de positieve, die zet alleen maar aan tot nog meer discriminatie omdat ze juist worden voorgetrokken.

Maar iedereen discrimineert (of het nou buitenlanders, bejaarden, jongeren, armen of gabbers zijn).

Verwijderd

^^^^
Inderdaad!

Eerst lezen, dan oordelen.

Speaking out in ignorance may impress others who know less than you do, but it won't impress those who know the truth

• Muggie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:36

Muggie

8 pm

Ik heb die hele rotzooi in dat andere topic gelezen en ik zie ook elke dag weer de realiteit onder ogen : de Nederlander durft niet eens meer 's nachts (en niet alleen 's nachts trouwens) alleen over straat te lopen in heel veel delen van het land, dit moet toch genoeg zeggen ?

De overheid help het land naar de klote, zoveel is nu toch eindelijk wel duidelijk, toch ?

Theo Maassen heeft het ooit eens goed verwoord : [Sarcastic mode]Mensen die misbruik maken van onze sociale voorzieningen[/Sarcastic mode]. Deze mensen zijn er iets teveel nmm. Natuurlijk zijn er ook Nederlanders die dat doen, maar die mogen ze van mij ook de cel in trappen, laat ze maar eens een keer werken voor hun geld, stelletje luie flikkers.

Ik heb een hekel aan mensen die (hier binnenkomen en gelijk) hun hand ophouden en nog beledigd zijn als ze denken te weinig te krijgen, laten ze zichzelf eerst maar eens bewijzen, er wordt hier in dit land verkeerdom geredeneerd : als we ze een hoop geven gaan ze mischien wel iets doen. Waarom moet ik dan altijd keihard werken voor mijn loonsverhogingen ?

En waarom zitten bijstandsmoeders die het ECHT moeilijk hebben in krotten van huizen en kunnen ze bijna niks kopen terwijl vluchtelingen (degenen die het ECHT nodig hebben daargelaten, maar dat zijn er niet bijster veel) gelijk een huis toegewezen krijgen EN DER NOG EEN FIETS BIJ KRIJGEN OOK ?

Ik wordt doodziek van dit soort zaken, het wordt tijd dat de overheid haar ogen eens ECHT open doet en meer geld gaat besteden aan de mensen die het ECHT nodig of verdiend hebben (bejaarden in verzorgingstehuizen bijvoorbeeld, daar is de situatie ook al niet meer te houden).

Muggie has spoken.

PSN: mug_8pm

Verwijderd

Werd er iets over andalusiers gezegd?
Bannen die gast!!!!
Andalusiers zijn mooi!!!
Ikke ook een wit paardje willen!

;)

Verwijderd

muggie??? en jij wilt beweren dat jij niet racisties bent???
Man ik walg van je. Waar haal jij deze ideeen van, ooit een beetje nagedacht zo komen dus die nazi ideeen tot stand dat begint ook met dit gelul. Heb jij ooit een met een buitenlander gepraat??? Ik wel een jonge bij mij in de klas komt uit bosnie en is gevlucht, hij had daar 2 huizen en waren zeer rijk, het is nu 7 jaar later en heeft zijn vader in die tijd niet gezien hij woont nu in een armzalig huis en ze zijn hun 2 huizen kwijt. Maar ja die jongen is een beetje crimineel, steelt wel eens wat (en ik zeg niet dat ik dat goed vind)maar hij heeft geen geld en is een deel van zijn fam verloren. Dit verhaal gaat bij de meeste op omdat ze anders het land na 4 jaar uit moeten. En jij denkt dat ze meteen een huis krijgen??? nee hoor na ongeveer 4 jaar dan kunnen ze uit zo'n azielzoekeercentrum dus ze hebben al 4 jaar gewacht. Ok er zijn wel een aantal buitenlanders die herrie schoppen maar er bestaan ook genoeg nederlands van het zelfde tiepe.
Maar er zijn veel meer normale buitenlanders net als nederlanders.

Maar ik walg echt van mensen die met zulke (nazi) opvattingen rondlopen. Closen dus!!!

Verwijderd

Hohoho... ik ben geen nazi als ik zeg dat ze buitenlanders die hier uit verveling iemand vermoorden of serieus bedreigen met een mes.. ze die personen hier beter kunnen verwijderen. Als iemand zich normaal gedraagt en een beetje aanpast heb ik er 0,0 problemen mee.

sorry, maar dat moest ik ff kwijt... :)

Verwijderd

ja maar wat muggie zecht en wat ik lees in die topic dat begint er al echt op te lijken en daar begint het allemaal mee dus...

Verwijderd

ik zla ne keer vertellen hoe wij dat in belgie oplossen

de kleine/minder sterke gaan lopen en de rest waaronder ik geven gewoon een keer een goei lap op hun bakkes

dan ist rap gedaan met macho marrokaan

ik durf dat zo te zeggen en ik vindt dat dat niet rascitisch is want ik ga niet op elke marrokaan die ik tegenkom meppen of zo en ik zou hetzelfde de doen elk ander ras/volk whatever

het zit allemaal in het hoofd, daar in die schilderbuurt van hier ergens boven, zij denken dat ze "sterker" zijn en dat iedereen bang is, als je niet gaat lopen is het ineens veel minder

als ze dan natuurlijk de vriendjes gaan halen ga je best lopen :D

(edited 16-08-2000).]

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21-02 19:09

Daniel

Kapitein NCC-1701
Lijkt me niet dat Lieve Adjes de plek is om deze discussie voort te zetten....
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.