kapotte voeding?

Pagina: 1
Acties:

• teuni
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-08 16:18

teuni

shit happends.... every day.

Topicstarter
Ik heb de search al gebruikt, maar daar kwam ik niet verder mee. Er waren wel een aantal topics over geweest, maar het probleem dat ik heb stond er niet echt tussen.

iemand vroeg mij of ik zijn pc in elkaar wilde zetten. Allemaal nieuwe onderdelen dus ik dacht dat het geen probleem zou worden. Het mobo zat al in de kast en de processor en cooler zaten er al op. Dus in principe alleen ff de kabeltje aansluiten en hij zou het moeten doen. DACHT IK!! :(
toen ik em aan wilde zetten hoorde je alleen een vaag geluidje uit de voeding komen. iets van PSST. heel kort, en ook de leds van het mobo gingen heel even aan en uit. de fan van de cpu bleef gewoon stilstaan. dus ik vanalles geprobeerd maar niets bleek te helpen. Ik dacht zelf aan een kapotte voeding, maar misschien hebben jullie een ander idee.

ach ja.

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-08 19:23
hoeveel watt is je voeding?

maar ik denk toch dat hij stuk is. Als ie nieuw is ga je gewoon garantie claimen

je kan ook alles loskoppelen en alleen je CD-rom aansluiten en kijken of het lampje gaat branden

Verwijderd

Je mobo kan eventueel ook stuk zijn, probeer het met een andere voeding en je weet het

• teuni

teuni

Topicstarter
het is een 300 watt voeding, en ja natuurlijk kom je er achter om ff te testen met een andere, maar dan moet je er wel 1 binnen handbereik hebben, en dat hadden we helaas niet.

ach ja.

Verwijderd

heb je gekeken of de zekering in de voeding niet kapot is ? deze is simpel te vervangen !!

• teuni

teuni

Topicstarter
nee, ik heb de voeding niet losgehaald, omdat ik dan niet weet hoe het met de garantie zit. de voeding is ongeveer een maand oud en nog nooit eerder gebruikt.

ach ja.

Verwijderd

Als je niet bereid ben om hem te openen dan kun je je voeding omruilen, maar dan weey je nog niet zeker of dat het probleem is het kan rustig je mobo ook zijn

• teuni

teuni

Topicstarter
klopt, ben ik met je eens. (had ik me ook al bedacht)
morgen maar ergens een voeding vandaan zien te toveren.

in ieder geval bedankt.

ach ja.

Verwijderd

succes ermee !!!!!
Pagina: 1