Toon posts:

HP9150

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
<probleem>
als ik een datacd wil writen met m'n HP9150i, dan krijg ik problemen met het verify'en van de data.. in 't nederlands wil dat zeggen dat m'n cd vernökt is, audio branden lukt wonderlijk genoeg wel..
</probleem>

is er iemand die dergelijke problemen heeft met deze brander? en zo ja, wtf is hier aan 't handje?

groet,
"radeloosje"

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

wat is je OS?

hoe brand je de cd?

anders een keer proberen op een schone install.
of proberen op langzamere snelheid te fikken.

Verwijderd

Topicstarter
OS is Windows 2000 en SP 2
brandproggie is Nero 5.5.5.1

ik had net zulke problemen met m'n andere HP fikker, een 2x brander, maar die werkte op een ander systeem met ander OS ook niet, dus ik ben er van overtuigd dat die eindelijk de geest gegeven heeft. En deze is net een half jaar oud, dus aan de ouderdom kan het niet liggen geloof ik :)

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Nou, HP fikkers zijn heel snel versleten, de eerste lag er bij mij in 3 maanden uit, de 2e in 4 maanden en de 3e blijkt nu nog te werken (al ruim 2 jaar) maar in die tijd zijn er hooguit 20cds gefikt.

maar wat doet deze in een ander systeem?

• J0YR1D3R
  • Niet online
Brandproggie: Nero 5.5.1.8
Brander :HP 9110i

Ik heb nog nooit problemen gehad met mijn 9110i, niet onder 2000, niet onder 98, ME en niet onder XP. De 9110i is de voorloper van de 9150i, misschien moet je een firmware update uitvoeren ?

Kijk hier eens rond: http://www.hp.com/cposupport/nl/products/hp_cd_products/c4460c/downloads.html

offtopic:
Oh ja terw_dan,
mijn 9110i is van mei 2000, dus al 1 jaar en 7 maanden

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga gelijk even kijken, bedankt voor de info!!
Pagina: 1