[OC] Enermax UC-8FAB - 80 x 80 x 25 mm

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om deze te kopen samen met een fan-adapter, maar nu mij vraag: Is deze fan sterk genoeg om mijn Celeron 1100 @ 1254 koel te houden???
Heeft iemand misschien specs van deze koeler???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:36
Ik heb je topictitel veranderd.
Hou je AUB aan de richtlijnen zoals die vermeld staan in dit topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/359380/1?limit=100.

Bvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, dit wist ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert-Jan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-02-2024
die fan is zeker wel krachtig genoeg om hem onder de 50 graden te houden denk ik, maar wat versta je onder koel??
en wat voor heatsink heb je??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:06

Epsilon

Op dinsdag 25 december 2001 23:26 schreef Phreak het volgende:
Ik heb je topictitel veranderd.
Hou je AUB aan de richtlijnen zoals die vermeld staan in dit topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/359380/1?limit=100.

Bvd.
ligt het aan mij of heb je hier sneltoets voor >:) je zegt het overal hetzelfde.

ontopic:
geef es wat meer specs van de fan rpm en cfm vooral

maar ik weet bijna wel zeker dat hij het trekt: een celeron produceert echt niet zo veel warmte, en een standaard 60mmtje is dan al genoeg. Het moet echt een hele zwakke fan zijn wil hij niet beter gaan preseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:45

talin

ES-MA

bedoel je deze ?

Afbeeldingslocatie: http://shop.freezinghardware.nl/pictures/60-55G.GIF

ik heb er 3 van in me kast hangen .
je kunt de rpm regelen door een potmeter die eraan zit .

maar of je ze ook als cpu koeler kunt gebruiken ???

probeer te zou ik zeggen .

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens het type nummer zou hij die moeten bedoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die bedoel ik. Als je wil weten wat voor heatsink ik heb kijk dan in mijn signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeroenho
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Met een fan-adapter moet dit makkelijk kunnen, deze fans leveren volgens mij genoeg CFM. Ik ga binnenkort ook eens aan de knutsel, mn pctje moet stiller worden. Dus waarschijnlijk een papst-fan met fan-adapter op mn alpha 6035 heatsink. Moet toch goed genoeg koelen, ik heb er nu een simpele spire-fan opzitten die ook maar iets van 15 CFM levert. We zullen zien!

Amateurcoureur en fervent banktukker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Waarom maken ze eigenlijk geen fanadapters voor 92 mm of 120 mm fans. Je pc wordt een stuk stiller zo'n koeler levert meer dan genoeg CFM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick2001
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 16:34

Rick2001

9950X delidded en direct die

Zeker zijn er ook fan adapters te verkrijgen die van 92mm naar 60mm gaan en van 120mm naar 60mm.
Alleen brengt dit niet veel kwa cooling, alleen maar kwa geluid en het neemt veel ruimte in beslag.

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RTX 2060 SUPER - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 2x990PRO 2TB - 2x980PRO 2TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 26 december 2001 18:56 schreef vinniel het volgende:
Waarom maken ze eigenlijk geen fanadapters voor 92 mm of 120 mm fans. Je pc wordt een stuk stiller zo'n koeler levert meer dan genoeg CFM.
www.wallabie.nl // www.wallabie.com

U zoekt , wij hebben ...
Pagina: 1