Toon posts:

IBM SCSI2 kaart in pcserver720 geeft fout win setu

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben sinds gisteren in het trotse bezit van een IBM pcserver 720, maar daar heb ik een klein "probleempje" mee. Telkens als ik een besturingssysteem (nt4) probeer te installeren, krijg ik na de setup de melding inaccesible_boot_device. In windows 2000 slaat hij ook vast bij het scherm starting windows 2000, na de detectie van de scsi (host)controllers.

De kaart is een NCR 53c720 , waar dus geen drivers voor te vinden zijn op het internet, ik ben al meer dan een dag aan het zoeken, en ik heb nu ongeveer alle mogelijkheden nagetrokken.

Nou was mijn vraag of iemand een dergelijke driver weet voor deze kaart, en waar hij te vinden is.

Een 53c710 driver werkt niet, dat heb ik ook al geprobeerd. IBM levert geen support meer voor deze server, en zijn bovendien moeilijk bereikbar in deze tijd van het jaar. Omdat ik voor een basisschool werk, probeer ik dit kastje na de kerstvakantie draaiende te hebben, dus als jullie nog tips voor mij hebben, of een bijpassend drivertje voor 2k of NT.... je maakt me er heel blij mee....

• -=unicron=-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-04 09:58

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB