mijn topic geclosed

Pagina: 1
Acties:

• FutureCow
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:03

FutureCow

(C) FutureCow

Topicstarter
ik heb een topic geopent over dat ik win98 wou installeren zonder floppy disk:

[topic=360585/1/999]

toen halverwege dacht ik eraan een Boot-CD te maken heb toen met search wat gezocht maar vond nog niet precies wat ik nodig had en toen heb ik een nieuwe topic erover geopent

[topic=360599/1/999]

maar nadat ik dit gedaan had begon iemand er in mijn 1e topic ook over dus werd op mijn 2e topic een slotje geplaats ok maar nu geageert niemand op mijn topic(omdat de topic titel dus niet meer over het onderwerp gaat) en hij stond al zo laag dat ook niemand er meer op zou reageren dus ik open een nieuwe topic over Boot-CD

[topic=361235/1/999]

word deze meteen op slot gedaan omdat ik maar met mijn oude topic verder moest gaan |:( het zou toch veel handiger dan zijn (als je nier meer dan 1 topic mag ofzo :r ) dat hij mijn oude topic op slot zet ofzo( wat opzich ook geen nut heeft want daar wordt toch niet meer op gereageert...

wat kan ik hier nu aan doen dit slaat toch echt nergens op!!

• DR
  • Niet online

DR

gaat lekker vandaag al 3 LA topics over mij :o

kon het niet meer verder op ICQ ofzo :?

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

.

[ Voor 100% gewijzigd door Engineer op 14-10-2018 09:15 ]

• DR
  • Niet online

DR

topics mogen op zich best gekickt worden, zoalng je het maar niet al na een paar uur doet. ik heb liever dat je dan zo'n topic kickt dan dat je een nieuw topic gaat openen omdat er niemand meer reageerd.

• FutureCow

FutureCow

(C) FutureCow

Topicstarter
Op dinsdag 25 december 2001 22:52 schreef hdd het volgende:
Waarom zou je uberhaupt een bootcd willen als een bootdisk veel handiger is :?
geen floppy disk...

• FutureCow

FutureCow

(C) FutureCow

Topicstarter
Op dinsdag 25 december 2001 22:54 schreef DR het volgende:
topics mogen op zich best gekickt worden, zoalng je het maar niet al na een paar uur doet. ik heb liever dat je dan zo'n topic kickt dan dat je een nieuw topic gaat openen omdat er niemand meer reageerd.
wat bedoel je hier nu mee?? topic mogen best gekicked worden? niet na een uur ok darom heb je erste op slot gezet dat kan ik dan nog beetje begrijpen maar ik opende een neiuwe topic niet alleen omdat niemand reageerde maar omdat het over heel ander onderwerp ging

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Op dinsdag 25 december 2001 22:55 schreef Future_Man het volgende:

[..]

geen floppy disk...
Joh, dat kost misschien 2 tientjes! Daar al die moeite voor? :?

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op dinsdag 25 december 2001 22:59 schreef Future_Man het volgende:

[..]

wat bedoel je hier nu mee?? topic mogen best gekicked worden? niet na een uur ok darom heb je erste op slot gezet dat kan ik dan nog beetje begrijpen maar ik opende een neiuwe topic niet alleen omdat niemand reageerde maar omdat het over heel ander onderwerp ging
Jij had een topic over een probleem, vervolgens komt in dat topic een volgend probleem aan het licht... Ik geef daar een antwoord (niet het goede zag ik, die links heb jij nix aan). Ga ik naar WOS, zie ik dezelfde vraag...

Eer waarom zou je je niet verder kunnen gaan in je oude. Als je een PC probleem hebt en je dankt dat het je mainboard is, maar iemand komt dat het je soundkaart is, dan ga je toch ook geen nieuw topic openen maar door in het oude... :{

En ik zou idd ff een diskettestation regelen... :{

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-10 21:19
als hij een bootcd wil maken help em der dan bij, is weer een nieuwe uitdaging snappie, t heet hier niet voor niets Gathering of tweakers lijkt me

zal wel aan mij liggen

• OProg

OProg

Molletje

Op woensdag 26 december 2001 00:25 schreef MR_WAZOO het volgende:
als hij een bootcd wil maken help em der dan bij, is weer een nieuwe uitdaging snappie, t heet hier niet voor niets Gathering of tweakers lijkt me

zal wel aan mij liggen
Jij snapt niet waar het om gaat. Het ging er in dit geval om dat hij in z'n topic door kan gaan i.p.v. een nieuwe te openen... :{

• NightOwlNL
dan zou hij zijn topictitel moeten veranderen, maar hoe doe je dat in hemelsnaam

• DR
  • Niet online

DR

Op woensdag 26 december 2001 00:49 schreef MR_WAZOO het volgende:
dan zou hij zijn topictitel moeten veranderen, maar hoe doe je dat in hemelsnaam
gewoon met zo'n menuutje onder een topic ;)

• OProg

OProg

Molletje

Op woensdag 26 december 2001 00:49 schreef MR_WAZOO het volgende:
En waarom zou dat moeten. De actie die hij wil ondernemen heeft nog wel iets met de titel te maken. En moet je dan steeds als je iets nieuws hebt gevonden binnen een topic, dus een nieuw alternatief krijgt dat te maken heeft met je probleem maar dat dat niet geheel klopt met de topictitel een nieuw openen :?

ALs het nou toch iets anders is en er is geen verband te zien met een oud topic kan je wel een nieuwe openen, maar niet eerst iets vragen in A en vervolgens B openen :{

• NightOwlNL
is ook waar... hmmm.... jullie punt is wat sterker:) ik zwijg:)
Pagina: 1