Toon posts:

Opstart probleem GeForce3 :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Okee ik heb dus net zo'n geile geforce3 Ti500 (Asus V8200 T5 Deluxe) :9 . Alleen nu heb ik een probleem. Als ik mijn computer gewoon opstart blijft mijn monitor gewoon op "No Signal" staan. Na een paar keer opnieuw op te starten start hij ineens wel goed op (Vage zin :? ). Maar als hij dus niet goed opstart gaat het systeem ook echt niet verder ofso het kapt gewoon helemaal.

Ik heb alle drivers al geprobeerd :( .Zou dit aan de kaart zelf liggen of aan wat anders?

Ik weet het dus echt niet meer en hoop dat 1 van jullie me misschien kan helpen.

BVD, Marc

Verwijderd

Dit heeft nix met de drivers te maken... op zijn hoogst met de bios... check de site van Asus even of ze een nieuwe bios hebben.

Verwijderd

haal em eens eruit, en duw hem GOED er in.

kan zijn dat ie niet helemaal goed zit

Verwijderd

Als geen van de bovenstaande maatregelen helpt dan is ie waarschijnlijk kapot. Probeer m anders eens in een andere computer.

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 22:36

Snijkoek

Metal up your ass

VGA Connector een beetje brak achterop de kaart :?

Verwijderd

Stekkers wel goed vastgemaakt aan je vga kaart en in je monitor??

Verwijderd

Topicstarter
Hmm nix wat hier boven staat werkt :(
Dus ik denk dat ik hem maar ga omruilen dan

Tnx iig

• ZtaaB
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 10:39
welk mobo ?

abit had met de kt7 in combinatie met een geforce2 uit een of andere reeks hetzelfde probleem... (geloof dat het een hercules kaartje was die het dan ook pas na een paar keer resetten deed) misschien net zo een probleempje ?

(had iets te maken met transistoren op de kaart die meer stroom vroegen dan de agp poort kon leveren)

Haal NOOIT een spookrijder in !

• Aziona
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:57
Het heeft niks te maken met het feit dat in de bios, het primaire display op AGP moet staan ipv PCI?

Heeft bij mij nog nooit verschil uitgemaakt maar het klikt wel als een logische instelling.

WP: WH-MDC05J3E5,WH-MDC07J3E5, WPB: Atlantic Explore v4, PV: Solaredge (6,8kW) en SMA (4,3kW), 2 x Heishamon OT v3.1, Rpi v5, Rpi v4, 2 x Rpi v3, ESP32, Domoticz, EV: Nissan Leaf,BYD Seal AWD, ESS: Deye 6K-SG03LP1, 2xLuyuan, 32kWh

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-07 12:12
Zeker weten dat de stekkers / snoeren / etc. ook goed vastzitten?

Hmm, laat maar zitten, is al verteld...

* wacko sloom en te lui om te lezen

Verwijderd

Topicstarter
Primaire display stond juist op AGP heb hem ff op PCI gezet maar ook dit maakte geen f#ck uit. :(

Ik heb een Intel moederbord die het zou moeten trekken. Een andere computer om op te testen heb ik nu ff nie. :(

• RupS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-01 12:46
Rare vraag: Wat voor een monitor heb je?

Ik heb ook de V8200 T5, met een A902MT.

Bij mij duurt het heel lang voordat er beeld komt, namenlijk pas als XP bijna geladen is. Ik weet niet hoe lang jij wacht, maar ik vind het bij mij wel best. Als er bij jou soms echt geen beeld komt kan het inderdaad bijna alleen maar aan de kaart liggen.

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik had ooit zoiets met een Hercules 3D Prophet II GTS 32MB. Omgeruild en toen was het over.

Verwijderd

Topicstarter
Er komt echt helemaal geen beeld maakt dus niet uit hoelang ik wacht :'(

[edit]
Monitor is zo'n medion monitor van een aldi pc >:)

• klikko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-12-2025

klikko

Shit Happens ( everyday)

Goeie 's-middags, ik heb ook wel eens zo'n probleem gehad bij iemand, heb toen met veilige modus opgestart en in de hardware beheer de monitor verwijderd.
Bij opnieuw starten, werden de drivers voor de monitor uiteraard opnieuw geinstalleerd en was het probleem opgelost.
Bleek dus aan de drivers voor de monitor te liggen.

SUC6

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:21
Dan is het wel makkelijk als je monitor het doet als je in windows komt.. wat nu niet het geval is....... (8>

Verwijderd

Als je opstart moet er een piepje te horen zijn dat je CPU post...behalve als je natuurlijk je speakertjes hebt afgesloten :+

Dat van geen signal betekent, dat je kaart er niet goed inzit. Waarschijnlijk merkte je bij de installatie al dat het wat moeilijker ging, schroefje er in gerost en klaar...noway. Dat had ik ook mijn GTS die heeft daardoor maanden lopen te kutten, heb ik vorige week, toen ik tijd had, dat ding weer van stal gehaald, en hem er goed ingezet. Werkt nu fantastisch :9

Dus kaart er uit halen, en zorgen dat ie zonder het schroefje vast te draaien al helemaal goed (lees recht!!!) in het slot zit.

Verwijderd

Krijgt je mobo misschien wel genoeg stroom om alles te voeden, wat voor voeding heb je erin ?

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-08 14:28

Apache

amateur software devver

had ik ook met m'n GF3, uiteindelijk bleek dat je hem er echt HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL erg hard moest induwen, veeel harder dan een pci kaartje :)

If it ain't broken it doesn't have enough features

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Op woensdag 26 december 2001 16:10 schreef Apache het volgende:
had ik ook met m'n GF3, uiteindelijk bleek dat je hem er echt HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL erg hard moest induwen, veeel harder dan een pci kaartje :)
Komt omdat een AGP kaart twee rijen met connectors heeft zoals je ziet. Druk je 'm niet goed erin, dan komen de onderste connectoren in de bovenste gleuf en krijg je geen beeld (is niet schadelijk trouwens, hier is rekening mee gehouden)

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Op woensdag 26 december 2001 12:44 schreef klikko het volgende:
Goeie 's-middags, ik heb ook wel eens zo'n probleem gehad bij iemand, heb toen met veilige modus opgestart en in de hardware beheer de monitor verwijderd.
Bij opnieuw starten, werden de drivers voor de monitor uiteraard opnieuw geinstalleerd en was het probleem opgelost.
Bleek dus aan de drivers voor de monitor te liggen.

SUC6
Jij hebt dus swerelds eerste pc met windows al in de bios ingebakken gezien. Gefeliciteerd, maar bij hem zit windows dus niet in z'n bios en als tie bij het opstarten geen beeld laad dan ligt dat dus niet aan windows drivers.

MechWarrior || Monsters Game

• Splatter
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-11-2021
Ik heb dit probleem ook gehad (GF2Pro + Abit KT7A), en bij mij was het aarden van de PC de enige oplossing. Probeer dat dus maar es zou ik zeggen.
Pagina: 1