Toon posts:

Geluidskaarten in de pijplijn

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga binnenkort mijn geluidskaart vervangen (terratec sixpack 5.1+). Nu zit ik te denken aan de SB Audigy, maar ik vraag me af of er binnenkort nog nieuwe geluidskaarten van andere fabrikanten gaan uitkomen. Ik ben namelijk niet zo dol op SB. (gezijk met wel/niet betalen voor drivers e.d.) Verder lijkt me een breakout box wel handig.
Iemand een idee over deze toekomst?

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:59
tsjah. als ik mocht wensen wilde ik een kaart met fatsoenlijke directsound ondersteuning, met of zonder eax2 support boeit me niet zolang het maar geen cpu power eet, en dan zo laag mogelijke ruisverhoudingen en 24/96 support. maargoed je kunt niet alles hebben helaas. jammergenoeg weet ik geen fabrikant die nog wat uit gaat brengen helaas...

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• B1tchwax
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 31-01 08:31
Terratec heeft pas geleden de DMX 6fire 24/96 uitgebracht. Heeft geen breakout box, maar wel net als de platinums een 5,25" front module... Alle reviews tot nu toe zijn redelijk positief... klinkt als een lekker kaartje ;)

http://terratec.net/products/6fire/6fire_info.htm hier de info ..

Vooral wat ze te zeggen hadden over creative zal goed klinken als je geen SB liefhebber bent :) : "Don't let creative packages fool you, because only studio technology can provide studio sound." ...

Verwijderd

Topicstarter
Die Terratec DMX 6fire 24/96 is inderdaad wel een interessante kaart. Maar wat houd MacroFX eigenlijk in. (zit ook op mijn huidige kaart)

• B1tchwax
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 31-01 08:31
Op dinsdag 25 december 2001 22:35 schreef KHdV het volgende:
Die Terratec DMX 6fire 24/96 is inderdaad wel een interessante kaart. Maar wat houd MacroFX eigenlijk in. (zit ook op mijn huidige kaart)
ff opgezocht :)

Blijkt een soort 3D-geluid technologie van Sensaura te zijn..

van de website: "MacroFX
MacroFX is a proprietary algorithm invented by Sensaura engineers to bring audio reality one step closer by synthesising the sound-fields of objects which are in close proximity to the head. This allows sound sources to appear as if they are very close - for example a bee buzzing around your head."

Verwijderd

Topicstarter
Hee, bedankt. Ik had al gezocht maar kon het niet vinden!

Verwijderd

Topicstarter
Schop.

Nog meer nieuws op geluidskaarten gebied??
Pagina: 1