heb ik ook nog een mpeg kaart nodig?

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:25
Hallo.
Ik heb nu een dvd speler gekovht voor in mijn pc.
Maar nu heb ik een vraag.
heb ik nu ook nog een special mpeg encoder kaart nodig van 200 pike om dvd te kunnen draaien?Op mijn videokaart staat wel 100% full dvd acceleration.

• Barreljan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 15:52

Barreljan

...Zoom-Zoom...

nou, ik ken zat mensen die in zo'n situatie zitten en hebben ook geen extra MPEG-kaart nodig. Als je video kaart DVD ondersteuning heeft, zoals je al zei, kan je best dvd's kijken.

Als, je geen dvd's kan bekijken, zoek dan informatie van je video kaart op. Levert dat niets op, probeer dan software matig een oplossing te zoeken. Als niets helpt, moet je misschien toch aan een mpeg-kaart

Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output

• Galaxis
  • Laatst online: 21:25
schop

• -ET-
  • Laatst online: 21:54

-ET-

Phone Home

op mijn laptop PII 400 met ati mobility 8mb en dvd speler kan ik zonder probs DVD kijken in 1024*768, dus als je een goeie videokaart met een redelijke proc heb dan heb je geen mpeg kaart nodig.

Verwijderd

De grens voor het wel of niet kunnen kijken van DVD's op de computer ligt ergens rond de PII 350 of AMD k6-2 400-450. Verder is het van belang dat er genoeg geheugen inzit.

Voordeel van een losse MPEG kaart is dat er een TVout opzit die meestal betere kwaliteit kan leveren dan die van je videokaart

Ik zou zeggen probeer het eerst een keer met een software decoder en als het niet vloeiend loopt kun je er altijd nog hardwarematig (de MPEG kaart) aan toevoegen

Verwijderd

[search=dvd systeemeisen]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.