Weet iemand of er nog andere software is dan de standaard, en of er nog andere spellen ed voor zijn?
Bedankt!
Bedankt!
Verwijderd
Verwijderd
Als je de firmware SW bedoeld: Die moet je met een speciaal programmatje uit een andere Telefoon halen met een hogere SW versie (waar nooit simlock opgezeten heeft). Opslaan in je PC en vervolgens naar de andere GSM uploaden. Sounds easy doesn't it?Op woensdag 26 december 2001 12:50 schreef Gsmman het volgende:
en waar kan ik die software vinden?
Verwijderd
Verwijderd
zie hieronderOp woensdag 26 december 2001 13:45 schreef Gsmman het volgende:
ik kon hem goedkoop krijgen via me werk, en ik heb geen siemensdus waar kan ik software van internet downloaden??
Verwijderd
http://www.my-siemens.com/MySiemens/CDA/Index/0,2730,HQ_en_0_product%253AMW%252FMC%252FMC%252FIC35%252Fdanda,FF.htmlOp woensdag 26 december 2001 12:50 schreef Gsmman het volgende:
en waar kan ik die software vinden?
Verwijderd
Ik weet niet waar je het hier over hebt.. maar zo werkt het in ieder geval nietOp woensdag 26 december 2001 12:58 schreef noki_JA het volgende:
[..]
Als je de firmware SW bedoeld: Die moet je met een speciaal programmatje uit een andere Telefoon halen met een hogere SW versie (waar nooit simlock opgezeten heeft). Opslaan in je PC en vervolgens naar de andere GSM uploaden. Sounds easy doesn't it?
Echter, dit gaat je niet lukken. Ik heb dit zelf al heel vaak geprobeerd met hakkie takkie SW van internet. Het ziet er leuk uit, maar je kan er niks mee.
Ik denk dat ze je op de zwarte markt in Beverwijk verder kunnen helpen. Of bij een andere markt met gsm stands
Verwijderd
Nee ik was er al (pasOp woensdag 26 december 2001 20:13 schreef Mar126 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het hier over hebt.. maar zo werkt het in ieder geval nietbij de IC35 en ook niet bij andere Siemens toestellen omdat daar een beveiliging op zit!!!!!
Verwijderd
ook al bedoelt hij de c35i dan flash je nog wel ff andersOp donderdag 27 december 2001 01:01 schreef noki_JA het volgende:
[..]
Nee ik was er al (pas) achter gekomen dat het niet om een gsm ging. Dacht dat ie C35i bedoelde. En inderdaad het is beveiligd,maar je hebt overal kastjes voor. Heb ik zelf niet hoor, maar ik weet dat het bestaat.
Verwijderd
met nadruk op speelgoedOp donderdag 27 december 2001 12:37 schreef TomcatX het volgende:
Even een beetje off-topic: Zijn die dingen nog ergens te krijgen? Pas geleden zag ik zo'n ding errug goedkoop ergens liggen, maar ik had geen geld.
En het lijkt me toch leuk speelgoed.
Verwijderd
Ja hoor zijn zelfs nog volop leverbaar bij mijn weten..maar als je echt iets heeeeeeeeel tofs wilt hebben moet je wachten tot de SX45 van siemens uit komt.Op donderdag 27 december 2001 12:37 schreef TomcatX het volgende:
Even een beetje off-topic: Zijn die dingen nog ergens te krijgen? Pas geleden zag ik zo'n ding errug goedkoop ergens liggen, maar ik had geen geld.
En het lijkt me toch leuk speelgoed.
Hoe duur zijn ze nog dan?Op donderdag 27 december 2001 13:39 schreef mafiasven het volgende:
[..]
met nadruk op speelgoeden jahoor je kunt ze nog steeds bij de telefoonwinkel bestellen. Maar heb je echt het geld ervoor over?
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq