Toon posts:

Geluid verdwijnt...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Microsoft Digital Sound System 80 Speakersetje.
Zie plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://music.multimedian.com/microsoftdss80.gif

Dit zijn USB boxen, dit wil dus zeggen dat ik geen geluidskaart nodig heb om geluid uit de boxen te laten komen. De boxen zijn verbonden via een USB kabeltje dat van mijn computer naar de boxen loopt. Nu heb ik Windows Xp op mijn computer gezet en als ik een minuut of 10 niet achter mijn computer zit dan is mijn geluid weg. De computer herkend de boxen dan ineens niet meer.
Het enige wat ik dan kan doen is mijn computer opnieuw opstarten en hopen dat dan het geluid weer terugkomt. Meestal werkt dit wel maar laatst heb ik een paar dagen zonder geluid gezeten en ineens werkten de boxen weer.
Ik snap er niks van, ik bij alle kabels gekeken of ze goed zitten aangesloten.
Onder windows 98 en Me had ik dit probleem niet. Nu zat er bij de boxen wel een cd met drivers maar deze werken onder Windows Xp niet, Windows XP herkent de boxen trouwens wel. Ik kan ook nergens drivers vinden voor de boxen, zelfs niet op de site van microsoft.
Hoe kan dit. :?

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-07 19:51
er zijn nog geen goede xp drivers uit neem ik aan. Of je w8 tot die drivers erzijn zonder geluid of je neemt windhoos 2000 :) (als daar drivers voor zijn zal wel)

Verwijderd

Topicstarter
Dan mag jij mij vertellen waar ik die kan vinden, ik kan ze in ieder geval nergens vinden. Nergens niet. Ik heb alleen de drivers die erbij zaten voor win 95 en 98 verders geen.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand enig idee?

Verwijderd

Topicstarter
Laat maar, ik heb het probleem al opgelost, gewoon ff een Sound Blaster Audigy gekocht en de boxen daar op aangesloten, dan maar geen USB geluid.

Verwijderd

Topicstarter
:( Damn, iets te vroeg gejuigd. Nu ziet ie mijn geluidskaart wel, maar er komt geen geluid uit mijn boxen. :(
Ik wordt helmaal gek.
Mijn geluid staat niet op mute.

Volgens mij zit er een defect in de subwoofer, want als ik bijvoorbeeld mijn minidisc erop aansluit doen ze t ook niet. Als ik dan een paar keer de stekker er in doe en weer eruit trek dan doen ze te weer.

Verwijderd

Op zaterdag 29 december 2001 18:27 schreef vinniel het volgende:
:( Damn, iets te vroeg gejuigd. Nu ziet ie mijn geluidskaart wel, maar er komt geen geluid uit mijn boxen. :(
Ik wordt helmaal gek.
Mijn geluid staat niet op mute.

Volgens mij zit er een defect in de subwoofer, want als ik bijvoorbeeld mijn minidisc erop aansluit doen ze t ook niet. Als ik dan een paar keer de stekker er in doe en weer eruit trek dan doen ze te weer.
tsja, dan weet je het!
probleem ligt duidelijk bij de speakers (garantie??)

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-05 07:32

freddyathlon

McLaren Mercedes

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Pagina: 1