Toon posts:

Palm data overzetten naar Outlook (Siemens S45)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goede avond,

mijn pa wil graag al zijn palm data overzetten naar Outlook. Hij wil namelijk op een voor mij onduidelijke reden stoppen met zijn palm en alleen nog maar Outlook 2000 in combinatie met zijn Siemens S45 gaan gebruiken.

Alleen heeft ie in zijn palm wel een heleboel adressen zitten die hij graag wil overzetten naar Outlook (2000).

Wie heeft voor mij de beste oplossing??

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:37
gewoon de palmdesktop software installeren en laten synchroniseren met oulook :?

Verwijderd

Topicstarter
synct die dan niet alleen de e-mail ??

en hoe stel ik dat in, want ik ben namelijk een vrij grote leek op dat gebied

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Als het een vrij recente Palm is (V-serie en later) dan kun je gewoon Pocketmirror installeren wat bij de Palm geleverd werd; hiermee kun je direct je adresboek (en je datebook enzo) synchen met Outlook.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Verwijderd

Topicstarter
Het is jammergenoeg een Palm III

Werkt dat dan ook met PocketMirror ?

Of moet ik dan wat anders gebruiken ?

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Het werkt wel, maar dan moet je eerst Pocketmirror vinden. Is volgens mij niet origineel met de III bijgeleverd.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Verwijderd

Topicstarter
goedemorgen,

ik heb pocketmirror niet kunnen downloaden, dus heb ik nu de "freeware" versie van Desktop to Go gedownload.

Dit werkt perfect !! nu synct die niet meer met de Palm desktop, maar gelijk met Outlook.

Nu nog even syncen met zijn s45 en dan mission completed !!

Wel bedankt voor jullie hulp
Pagina: 1