Toon posts:

Harde schijf verbergen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag de harde schijf verborgen zetten voor mijn broertje die hem al een aantal keren naar de klote heeft geholpen. Watchdog, vaak genoemd in eerdere topics, kan dat niet goed hier. Weet iemand nog een ander progje hiervoor?

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-04 23:15

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

In de kast achter je sokken :?

Met TweakUI kun je stations zeg maar semi onzichtbaar maken.
Of in bios gewoon die HD 'uitzetten'.

Verwijderd

Je broertje hard slaan.

Verwijderd

Topicstarter
haha, jaaa goed id. Alleen dan krijg ik een beetje ruzie met m'n ouders he...

• TheLunatic
  • Laatst online: 16-08-2025

TheLunatic

Ouwe boxen.

Software weet ik niet, hardware wel : hdd-rack. Gewoon een uitschuifbaar kastje waar je je hdd in monteert. Simpel.

Mother, will they like this song?

• Vae Victis
  • Laatst online: 20-04 23:15

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Trouwens wat voor een OS draai en hoe verneukt die broertje van jou die HD dan?

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Met XP of 2000 + een NTFS partitie kun je wel aardig de boel dichttimmeren

They made me do it.

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-02 06:03
ja ntfs is bijzonder handig tegen irritante broertjes,zusjes,neefjes en nichtjes :) zorg gewoon dat jij als admin alle rechten hebt en dat alle overige gebruikers en guests alleen read only rechten hebt :) kunnen ze niets meer doen :)

Verwijderd

Topicstarter
ja maar hoe doe je dat precies dan? (ik heb xp en mijn harde schijf is NTFS). Hoe mijn broertje het precies doet vraag ik me ook af, maar ik was laatst dus gewoon mijn hele D:\ schijf kwijt (vol met mp3's). En vorige keer heeft hij windows op de een of andere manier naar de klote geholpen.

• Keeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Op dinsdag 25 december 2001 21:29 schreef loekie2002 het volgende:
ja maar hoe doe je dat precies dan? (ik heb xp en mijn harde schijf is NTFS). Hoe mijn broertje het precies doet vraag ik me ook af, maar ik was laatst dus gewoon mijn hele D:\ schijf kwijt (vol met mp3's). En vorige keer heeft hij windows op de een of andere manier naar de klote geholpen.
Dat zou ik trouwens een goede reden vinden om jouw broertje helemaal geen toegang meer tot jouw computer te geven. Of is het de familie-pc, want dan heb je wel een probleempje..

Goede oplossing is al gegeven iig, geef de usernaam van je broertje gewoon nauwelijks rechten. Hoe dat precies werkt kan je hier wel ff zoeken.. (en ik weet het niet helemaal precies :P)

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:08

Yucko

One clown to rule them all !

broertje slaan, en als ouders beginnen te miepen, gewoon wijzen op het feit dat ie iedere keer je HDD verneukt. Krijgt ie ook (maar jij ook) een waarschuwing van je ouders :P

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Verwijderd

Topicstarter
Ja dit is een familie-pc anders kwam hij er helemaal niet meer op... gelukkig krijg ik binnenkort een eigen pc, maar tot die tijd moet ik het hier mee doen. Ik zal dat ene met die beperkte rechten maar ff proberen. In ieder geval bedankt.Maar waar is 'hier'?

• Keeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Op dinsdag 25 december 2001 21:35 schreef loekie2002 het volgende:
Ja dit is een familie-pc anders kwam hij er helemaal niet meer op... gelukkig krijg ik binnenkort een eigen pc, maar tot die tijd moet ik het hier mee doen. Ik zal dat ene met die beperkte rechten maar ff proberen. In ieder geval bedankt.Maar waar is 'hier'?
Hier = GoT search... :7
Pagina: 1