Ik wou vandaag, na mijn problemen met mijn hdd, mijn muis maar eens modden met een lichtje. Dus ik pakte mijn muis (gewoon standaard ps2 muis) en maakte het open, na wat meten met de multimeter sloot ik hem aan. Ja het brande, maar met verbasig deed mijn muis niks
ik dus ledje loshalen, toen deed mijn muis het weer.
Nu vraag ik me af wrom dit nu precies komt. Want zoveel ampere heeft zoiets toch niet?
Een ander probleem dat ik trouwens had eergisteren ook met leds. was het volgende. In mijn front zitten van die gaatjes ik wou daar licht door laten schijnen. Ik heb dus 6 groene en 6 roode leds gehaald en er achtergeplakt. Alles gesoldeerd in paralel. Maar als snel waren de 6 roden dood (trouwens wel op 5 volt aan gesloten
) In serie had ik ermaar 3 he meer ik deed hoe minder het licht gaf. Hoe los ik dit op?
Nu vraag ik me af wrom dit nu precies komt. Want zoveel ampere heeft zoiets toch niet?
Een ander probleem dat ik trouwens had eergisteren ook met leds. was het volgende. In mijn front zitten van die gaatjes ik wou daar licht door laten schijnen. Ik heb dus 6 groene en 6 roode leds gehaald en er achtergeplakt. Alles gesoldeerd in paralel. Maar als snel waren de 6 roden dood (trouwens wel op 5 volt aan gesloten
edit:
Of zou dit topic naam moeten hebben "[EL]Led problemen" ?
Of zou dit topic naam moeten hebben "[EL]Led problemen" ?
Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.