Weet iemand hoe ik een amd 1600+ aan de praat krijg in een asus terminator k7 (a7vc mobo). in het boekkie staat dat die mobo maar tot 1.4 ghz gaat, maarrrr de verkoper kon me vertellen dat ik de bios moest flashen. Heb ik gedaan (ouwe bios 1002a, nieuwe bios 1002b) maar hij wil niet booten. Maakt niet uit of ik de jumpertjes op 100 danwel op 133 zet. (flashen heb ik overigens gedaan met m'n broertjes 700 duron, die doet het dus). Weet iemand hoe ik die amd aan de praat kan krijgen in mijn kickass asus terminator?
wat het eerste mij te binnenschiet is het goed afstellen van je snelheid. Oftewel, is je 1600 unlocked, nee, denk het niet, dus check heel duidelijk je jumper settings of laat het board het zelf uitmaken. Ten tweede ben ik niet helemaal in het volle vertouwen van de verkoper. Ikzelf ben ook verkoper, maar ben parttimer, dus werk niet op commissie, dus ik vertel de waarheid, maar doet hij dat ook. Ik ken namelijk collega's die dat niet doen. Ten derde heb je een relatief nieuwe mamaplank meen ik, maar zijn er nog geen search postings omtrent jou onderwerp?? (ik schreeuw niet utfs, heeft geen zin, ik probeer te helpen.) wat er nog meer te binnen schiet: proc kaputt? Kom je erals nog niet, neem de nieuwe ECS. Fantastisch board, zal je niet teleur stellen. Ik hoop je te hebben geholpen. Greetz
Ik heb die cpu inderdaad niet ge-unlocked. Ik ga morgen wel terug naar die toko, zij moeten die processor maar aan de praat maken, anders doe ik er wel een minder snelle in.
thx anyway!!
thx anyway!!
shit, volgens mij is die cpu dood. ik heb hem net effe in die computer van m'n broertje gehad, en daar doet ie ook niks.
Denk je, je koopt een mooi computertje, mooi een paar daagjes vrij dus kun je lekker prutsen, zit je met een dooie processor thuis. |:
Denk je, je koopt een mooi computertje, mooi een paar daagjes vrij dus kun je lekker prutsen, zit je met een dooie processor thuis. |: