Toon posts:

Beste Phreak

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind t nogal onzin dat m'n topic [topic=361080/1/30] op slot gegooid wordt en dus niet in Overclocking&Casemodding thuis zou horen, terwijl er notabene onder dit forum dit staat:
Voor alle info over het op-, over-, onder- en doorklokken van je teergeliefde XT. Verf over? Smijt het tegen je kast, kijk wat er gebeurt, haal je boormachine erlangs en post je ervaringen hier
Ik hoop dat je t zelf wel snapt? Kun je dat even toelichten misschien? Graag.

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:22

BrZ

hint:
[topic=359380/1/100]

;)

• NightOwlNL
  • Laatst online: 02-10 21:19
had ff voor gemoeten [cm] denk ik...

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:58
Op dinsdag 25 december 2001 20:54 schreef MR_WAZOO het volgende:
had ff voor gemoeten [cm] denk ik...
Ja en hij had de search en de FAQ moeten lezen, want het staat er allemaal netjes in hoor, hoe je dus op plastic moet spuiten. In de search zitten ook topics waarin wordt beschreven hoe je een monitor spuit. Sim-pel.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 25 december 2001 20:57 schreef Phreak het volgende:

[..]

Ja en hij had de search en de FAQ moeten lezen, want het staat er allemaal netjes in hoor, hoe je dus op plastic moet spuiten. In de search zitten ook topics waarin wordt beschreven hoe je een monitor spuit. Sim-pel.
Laat ik daar nou al naar gezocht hebben ook en ik heb geen informatie gevonden die voor me afdoende was en heb dus dat topic geopend. Sim-pel<---- komt ook erg irritant over.

• NightOwlNL
ik denk dat jij t kan vinden als phreak het ook kan vinden,
en dat je sim-pel irritant vind, jammerdan, je bent de zwakste schakel, tot ziens :)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 25 december 2001 21:01 schreef MR_WAZOO het volgende:
ik denk dat jij t kan vinden als phreak het ook kan vinden,
en dat je sim-pel irritant vind, jammerdan, je bent de zwakste schakel, tot ziens :)
Je verwacht hoop ik op zo'n verkapte flame geen serieus antwoord? Want dat krijg je niet.

• NightOwlNL
uhm neej, tis kerst, en een geintje.... en dat eerste zinnetje, geen flame, gewoon een constatering..

• BrZ

BrZ

[search=monitor spuiten]

1e topic :+

• Daan
Op dinsdag 25 december 2001 21:06 schreef BrZ het volgende:
[search=monitor spuiten]

1e topic :+
Potverdikkie! Zelfs BrZ kan het! Het is geweldig Mike! :D

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op dinsdag 25 december 2001 21:07 schreef Phreak het volgende:

[..]

:D

They made me do it.

• NightOwlNL
das duidelijk:)

einde verhaal??

lijkt mij

weet niet wat phreak denkt

• Daan
Op dinsdag 25 december 2001 21:07 schreef MR_WAZOO het volgende:

einde verhaal??

lijkt mij

Lijkt mij wel he :)

• BrZ

BrZ

Op dinsdag 25 december 2001 21:07 schreef Phreak het volgende:

[..]

Mja, maar dan moet ik er wel bij vermelden dat ik zwaar ben mishandeld door enkele crewleden totdat ik wist hoe het moest :D

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 25 december 2001 21:07 schreef MR_WAZOO het volgende:

einde verhaal??

lijkt mij

Sjees, vind je t erg lekker om ergens te likken of ligt t aan mij?

• Daan
Op dinsdag 25 december 2001 21:08 schreef BrZ het volgende:

[..]

Mja, maar dan moet ik er wel bij vermelden dat ik zwaar ben mishandeld door enkele crewleden totdat ik wist hoe het moest :D
Shhttt.. dat mag je niet zeggen! O-)

• NightOwlNL
klaag ze aan, het is kerstfeest :)

ps
waar dit op slaat weet ik niet, ben nogal melig, excuses voor t ongemak...

ps ps
ik heb gewoon ff zin hier te posten, geloof dat het vanaaf maar weer een huiskameravond moet worden....

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op dinsdag 25 december 2001 21:09 schreef AirHead het volgende:

[..]

Sjees, vind je t erg lekker om ergens te likken of ligt t aan mij?
Airhead heb je iets aan de link?

• Daan
Op dinsdag 25 december 2001 21:10 schreef Devil_2000 het volgende:

[..]

Das toch wel het belangrijkste en zou ik ook graag willen weten :)

• NightOwlNL
me 2....
hmm move.to/HK?

tis hier ook altijd zo gezellig he
(bron > ome henk cd....)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 25 december 2001 21:10 schreef Devil_2000 het volgende:

[..]

Aan die link van BrZ? Geen hol, no offence to BRZ :), anders had ik dit topic niet geopend. T enige wat me duidelijk wordt is dat je niks meer kan vragen, omdat alles al een keer gevraagd is. Sluit dan meteen dus heel GoT maar. Als dat t beleid hier is.

• Gardocki
  • Niet online
Op dinsdag 25 december 2001 21:13 schreef AirHead het volgende:

[..]

Aan die link van BrZ? Geen hol, anders had ik dit topic niet geopend. T enige wat me duidelijk wordt is dat je niks meer kan vragen, omdat alles al een keer gevraagd is. Sluit dan meteen dus heel GoT maar. Als dat t beleid hier is.
De link van BrZ...

They made me do it.

• NightOwlNL
Op dinsdag 25 december 2001 21:13 schreef AirHead het volgende:

[..]

Aan die link van BrZ? Geen hol, anders had ik dit topic niet geopend. T enige wat me duidelijk wordt is dat je niks meer kan vragen, omdat alles al een keer gevraagd is. Sluit dan meteen dus heel GoT maar. Als dat t beleid hier is.
als je een paar berichtjes trug het bericht van phreak leest staat daar een searchlink in met als eerste searchantwoord het antwoord op al je vragen....

uuhhh tis BrZ trouwens, die eerste link is een topic met antwoord op al je vragen, zelfs ik snapte wat jij wilde weten...

• Daan
Ik snap echt het probleem niet.
Je haalt de kap eraf, spuiten maar met primer, daarna verf erover, 2x 3x spuiten oid, laten drogen, kap erop en klaar.. :?

En dit staat dus ook allemaal in de search.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 25 december 2001 21:14 schreef MR_WAZOO het volgende:

[..]

als je een paar berichtjes trug het bericht van phreak leest staat daar een searchlink in met als eerste searchantwoord het antwoord op al je vragen....

uuhhh tis BrZ trouwens, die eerste link is een topic met antwoord op al je vragen, zelfs ik snapte wat jij wilde weten...
Hoe kun jij nou weten wat ik wil weten. Helderziend?
Ik had gewoon graag een discussie met mensen die hun monitor hebben geopend en geverfd/gespoten. Maar dat wordt hier dus niet gewaardeerd, omdat alles al een keer is gevraagd. En aan die topics die geweest zijn heb ik op dit moment niet veel. Jij misschien.

• Daan
Op dinsdag 25 december 2001 21:17 schreef AirHead het volgende:

[..]

Hoe kun jij nou weten wat ik wil weten. Helderziend?
Ik had gewoon graag een discussie met mensen die hun monitor hebben geopend en geverfd/gespoten. Maar dat wordt hier dus niet gewaardeerd, omdat alles al een keer is gevraagd. En aan die topics die geweest zijn heb ik op dit moment niet veel. Jij misschien.
Dan snap ik dus niet waarom je een topic wil openen :)

• NightOwlNL
uhm je wilde toch weten hoe je het moest doen, nou dat staat in die topic (of is t nou dat topic, noujah tis kerst:) dus zal wel goedwezen), open anders gewoon een nieuw topic met daarin iets van wie heeft zijn monitor gespoten, hoe ziet dit eruit en heeft iemand nog nuttige tips die niet in de search te vinden zijn...

trouwens, ik ben nu niet op de persoon aan t spelen, noch vind ik je dom ofzo, maar ik had even het idee dat je de topics in die link naar de search nieteens aangeraakt had...

blijkbaar wel dus...

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 25 december 2001 21:19 schreef Phreak het volgende:

[..]

Dan snap ik dus niet waarom je een topic wil openen :)
Da's toch t gezellige van een forum of niet ? Maak dan een database waar NIEMAND dingen kan vragen. Als toch alles al gevraagd is.......

• NightOwlNL
vraag dan iets nieuws ;) sorry

• Gardocki
  • Niet online
Op dinsdag 25 december 2001 21:21 schreef MR_WAZOO het volgende:
vraag dan iets nieuws ;) sorry
Je bent irritant

They made me do it.

• NightOwlNL
Op dinsdag 25 december 2001 21:22 schreef Smoothy_ het volgende:

[..]

Je bent irritant
Sorry..., ga wel ff kerstkaartjes posten ofzo :)

• Garfield|IA
  • Niet online
Ik snap echt het probleem niet.
Je haalt de kap eraf, spuiten maar met primer, daarna verf erover, 2x 3x spuiten oid, laten drogen, kap erop en klaar.. :?

En dit staat dus ook allemaal in de search.
Tsja AirHead wat is er dan niet duidelijk, er zijn 5 reacties op je topic die allemaal hetzelfde zeggen als de bovenstaande Quote.

Met de eerder genoemde search vindt je ook dit soort antwoorden.
Wat maakt jouw vraag anders dan de rest, wat is er dan nog niet duidelijk.

Want volgens mij zijn de antwoorden die zijn gegeven duidelijk genoeg :?

Tuurlijk is het vervelend als je topic is gesloten, maar er is al zoveel informatie over dit onderwerp beschikbaar.

Ik zou graag van jouw horen waarom je aan de gegeven antwoorden niet veel hebt, en wat jouw topic anders maakt dan de rest.
Dan kunnen we altijd nog kijken wat we er hier aan kunnen doen ;) :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb bij t woord "forum" een plek op internet in gedachten waar mensen hun ervaringen/vragen kunnen uitwisselen. Niet een statisch geheel waar niemand iets kan vragen wat ooit al gevraagd is.

En die vragen stellen en daarop antwoorden/ervaringen krijgen, DAT kan dus net niet op GoT, als ze zogenaamd al geweest zijn. Beetje typisch beleid vind ik dat. Dan zou t echt slotjes moeten regenen in elk onderdeel van dit forum. En dat zie ik nou net niet gebeuren, terwijl er wel degelijk hopen topics zijn over t zelfde die NIET gesloten worden. Niet erg consequent dus.

• Garfield|IA
  • Niet online
Tsja je hebt dus niet een antwoord op mijn vragen?, dan lijkt mij dat we klaar zijn.
Je hebt een vraag gesteld en hebt daar keurig antwoord opgekregen en je hebt weer wat ervaring opgedaan.

Klaar toch ?
Ik zou graag van jouw horen waarom je aan de gegeven antwoorden niet veel hebt, en wat jouw topic anders maakt dan de rest.
Dan kunnen we altijd nog kijken wat we er hier aan kunnen doen
Ga je gang :)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 25 december 2001 21:39 schreef Devil_2000 het volgende:
Tsja je hebt dus niet een antwoord op mijn vragen?, dan lijkt mij dat we klaar zijn.
Je hebt een vraag gesteld, hebt daar keurig antwoord opgekregen en je hebt weer wat ervaring opgedaan.

Klaar toch ?
Ik heb toch antwoord gegeven?
Uit de dikke van Dale :) :
fo·rum (het ~)

1 bijeenkomst waarop deskundigen na een inleiding met het publiek discussiëren.

M.a.w., dat is toch t hele uitgangspunt van een forum? Discussiëren?

• Garfield|IA
  • Niet online
Op dinsdag 25 december 2001 21:41 schreef AirHead het volgende:

[..]

Ik heb toch antwoord gegeven?
Uit de dikke van Dale :) :
fo·rum (het ~)

1 bijeenkomst waarop deskundigen na een inleiding met het publiek discussiëren.
En dat zelfde forum heeft jouw geholpen met het beantwoorden van je vragen.
Er is een discussie geweest, wat wil je nog meer.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 25 december 2001 21:43 schreef Devil_2000 het volgende:

[..]

En dat zelfde forum heeft jouw geholpen met het beantwoorden van je vragen.
Er is een discussie geweest, wat wil je nog meer.
Een discussie die niet te vlug gesloten is :)

• Garfield|IA
  • Niet online
Op dinsdag 25 december 2001 21:44 schreef AirHead het volgende:

[..]

Een discussie die niet te vlug gesloten is :)
Maar als alles duidelijk is, waarom zou je dan nog door gaan met een discussie?
Dan gaat het op een gegeven moment nergens meer over, aangezien het onderwerp al tig x is behandeld.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 25 december 2001 21:45 schreef Devil_2000 het volgende:

[..]

Maar als alles duidelijk is, waarom zou je dan nog door gaan met een discussie?
Dan gaat het op een gegeven moment nergens meer over, aangezien het onderwerp al tig x is behandeld.
Da's nou net de kern van discussiëren, er hoeft geen einde aan te komen :)

Maar ik kom er toch niet door bij sommige modjes. Da's al een erg oud gegeven.

• Gardocki
  • Niet online
AirHead, je loopt al een tijdje mee op GoT, je weet toch dat het zo gewoon is?

They made me do it.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 25 december 2001 21:46 schreef Smoothy_ het volgende:
AirHead, je loopt al een tijdje mee op GoT, je weet toch dat het zo gewoon is?
Maar daarom kan t me nog wel erg irriteren af en toe ;) . En dan zeg ik t heeeel netjes :)

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op dinsdag 25 december 2001 21:47 schreef AirHead het volgende:

[..]

Maar daarom kan t me nog wel erg irriteren af en toe ;) . En dan zeg ik t heeeel netjes :)
Imho ligt het er aan hoe jong de laatste discussie over het betreffende onderwerp is in de search. Als die oud is (ouder dan 2 maanden ofzo) dan vind ik eigenlijk wel dat je een nieuw topic mag openen voor ervaringen, want als het goed is zijn er dan inmiddels al heel wat meer ervaringen opgedaan.

Als het over een vraag gaat, wat gewoon te vinden is. Zoniet op GoT, danwel op Google of iets anders, dan vind ik weer dat je het niet moet vragen.

Tis mijn persoonlijke mening.

• NightOwlNL
blauwe adelaar heeft wel een punt, wanneer mag je opnieuw een discussie ergens over starten :)

• Garfield|IA
  • Niet online
Op dinsdag 25 december 2001 22:12 schreef MR_WAZOO het volgende:
blauwe adelaar heeft wel een punt, wanneer mag je opnieuw een discussie ergens over starten :)
Als het over een vraag gaat, wat gewoon te vinden is. Zoniet op GoT, danwel op Google of iets anders, dan vind ik weer dat je het niet moet vragen.
Er is genoeg over te vinden, dus :X

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 25 december 2001 22:12 schreef MR_WAZOO het volgende:
Niet, want t is al een keer geweest.

• NightOwlNL
hmm, hoe recent is de oplossing die we voor je vonden airhead???

enne, post anders een topic van, zijn er nog nieuwe ontwikkelingen op het gebied van monitormodden

• The Legend
  • Laatst online: 23:15

The Legend

*Plop*

Phreak probeert gewoon het niveau in OCM op te krikken door strak te modden. Het was er een zooitje, nu zijn er extra regels waardoor het allemaal wat overzichtelijker wordt. Als jij daar dan een topic tussen zet wat punt 1. een verkeerd topic titel heeft en punt 2. niet bijster moeilijk te vinden is in de search, dan vind ik dat vrij logisch dat 'ie is dichtgeknalt.

Als je je nou gewoon aan deze regels houd dan is op een gegeven moment ook niet meer nodig om zo strak te modden en dan zullen zulke topics misschien wel open blijven :)

Ik ben toch malle pietje niet!

• CXNeXo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:24

CXNeXo

This behavior is by design.

Laat die jongen lekker posten... tis toch een forum....
Vind dit wel erguh ver gaan hoor

MCSE on Windows 2003 & VMware Certified Professional

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:33
Op dinsdag 25 december 2001 22:05 schreef Blue-eagle het volgende:

[..]

Imho ligt het er aan hoe jong de laatste discussie over het betreffende onderwerp is in de search. Als die oud is (ouder dan 2 maanden ofzo) dan vind ik eigenlijk wel dat je een nieuw topic mag openen voor ervaringen, want als het goed is zijn er dan inmiddels al heel wat meer ervaringen opgedaan.

Tis mijn persoonlijke mening.
joh leuk, google.... dan kan je GoT wel opdoeken cq. read-only maken (scheelt ook weer serverload). Met een béétje zoeken kan je alles op Google vinden.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• OldButNotSoWise
  • Laatst online: 19-02 21:38

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Kijk dat je het niveau wil opkrikken in een OS-sectie en de Netwerksectie en dat soort forums oke.

Maar wat moet ik verstaan onder niveau in Case Modding Gadget of Spielerij, sorry maar dat zijn forums imho op SG/HK niveau, om daar nu zo moeilijk over te doen :?

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

AirHead: je komt volgens mij veel verder als je een aantal gerichte vragen hebt.. Jouw vraag is veel te algemeen: "Heeft iemand ervaring met overspuiten van monitor". Daar zijn talloze discussies over geweest. Als iedereen zo z'n topics zou openen zouden er elke dag per forum 5000 van dit soort topics bijkomen waardoor het een zootje wordt.

Als je een gerichte vraag stelt, dan blijft het topic bijna altijd gewoon open (tenzij het overduidelijk al een (aantal) keer beantoord is).

Het is natuurlijk onzin om te zeggen dat GoT dood is omdat je niet voor de honderdste keer hetzelfde algemene "geef je ervaring"-topic mag starten.

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 27 december 2001 14:42 schreef Burat het volgende:
AirHead: je komt volgens mij veel verder als je een aantal gerichte vragen hebt.. Jouw vraag is veel te algemeen: "Heeft iemand ervaring met overspuiten van monitor". Daar zijn talloze discussies over geweest. Als iedereen zo z'n topics zou openen zouden er elke dag per forum 5000 van dit soort topics bijkomen waardoor het een zootje wordt.

Als je een gerichte vraag stelt, dan blijft het topic bijna altijd gewoon open (tenzij het overduidelijk al een (aantal) keer beantoord is).

Het is natuurlijk onzin om te zeggen dat GoT dood is omdat je niet voor de honderdste keer hetzelfde algemene "geef je ervaring"-topic mag starten.
Eindelijk een mod/adviseur ;) die de moeite neemt om serieus te antwoorden. Mijn complimenten.

Mijn vraag is al een stukje minder algemeen geworden doordat ik erbij had gezet dat ik een "iiyama 450 pro" wilde overspuiten.

Ik had dus graag van mensen gehoord hoe ze die hadden opengemaakt, welke kant van de behuizing zij er eerst hadden afgehaald, waar je de beeldbuis t beste kunt aanpakken, of de voorkant gemakkelijk loskomt of dat je eerst de knopjes moet loshalen, etc.
Dus dat je er met een wat geruster gemoed aan kunt beginnen.

M.a.w.: Ik ben dus een leek op dat gebied en nu vragen jullie me om heel specifieke vragen te stellen, maar die heb je in mijn optiek pas als je er enig verstand van hebt.

Dat lijkt mij nou net de kracht van een forum, vragen stellen en die beantwoord krijgen, zodat je een volgende keer weer iemand anders ermee kan helpen. Dan hou je een forum ook "levend".
Die specifieke antwoorden over o.a. de demontage heb IK niet gevonden. Ook niet in de Faq.

En nu krijg ik natuurlijk weer smart ass antwoorden van users als: "als je niet weet hoe je zo'n ding moet openmaken waarom begin je er dan aan? " En dus blijf je bezig........

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-11 11:55
Op donderdag 27 december 2001 15:20 schreef AirHead het volgende:

[..]

Eindelijk een mod/adviseur ;) die de moeite neemt om serieus te antwoorden. Mijn complimenten.

Mijn vraag is al een stukje minder algemeen geworden doordat ik erbij had gezet dat ik een "iiyama 450 pro" wilde overspuiten.

Ik had dus graag van mensen gehoord hoe ze die hadden opengemaakt, welke kant van de behuizing zij er eerst hadden afgehaald, waar je de beeldbuis t beste kunt aanpakken, of de voorkant gemakkelijk loskomt of dat je eerst de knopjes moet loshalen, etc.
Dus dat je er met een wat geruster gemoed aan kunt beginnen.

M.a.w.: Ik ben dus een leek op dat gebied en nu vragen jullie me om heel specifieke vragen te stellen, maar die heb je in mijn optiek pas als je er enig verstand van hebt.

Dat lijkt mij nou net de kracht van een forum, vragen stellen en die beantwoord krijgen, zodat je een volgende keer weer iemand anders ermee kan helpen. Dan hou je een forum ook "levend".
Die specifieke antwoorden over o.a. de demontage heb IK niet gevonden. Ook niet in de Faq.

En nu krijg ik natuurlijk weer smart ass antwoorden van users als: "als je niet weet hoe je zo'n ding moet openmaken waarom begin je er dan aan? " En dus blijf je bezig........
Die vragen die jij hierboven noemt had je dus in je 1e post moeten zetten :P probleem opgelost.

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 15:02
misschien kon je een nieuwe post maaken in 1 van de topics waar al over het onderwerp gepraat wordt om zode discussie om gang te zetten? dat zou ik doen.

Human Bobby

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11 16:42
Airhead; voor wat het waard is: ik sta achter je. Ook ik ben van mening dat er tegenwoordig veeel te makkelijk UTFS wordt geroepen en ik kan me er nog harder aan ergeren dat niemand de moeite neemt om ook maar iets meer duidelijk te maken dat ze het roepen.

Wat ik al helemaal triest vind is dat links als google, altavista, MS , enz enz een legitiem excuus zijn om een topic te sluiten. Ja kan dan net zo goed het hele forum dichtgooien, want alles is al een keer ergens op i-net gevraagd/gezegd. Desnoods pak je de japanse sites erbij...
(mischien een leuke ipv UTFS : LJ !! (learn japanese))

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 27 december 2001 19:46 schreef Chemist het volgende:
Airhead; voor wat het waard is: ik sta achter je. Ook ik ben van mening dat er tegenwoordig veeel te makkelijk UTFS wordt geroepen en ik kan me er nog harder aan ergeren dat niemand de moeite neemt om ook maar iets meer duidelijk te maken dat ze het roepen.

Wat ik al helemaal triest vind is dat links als google, altavista, MS , enz enz een legitiem excuus zijn om een topic te sluiten. Ja kan dan net zo goed het hele forum dichtgooien, want alles is al een keer ergens op i-net gevraagd/gezegd. Desnoods pak je de japanse sites erbij...
(mischien een leuke ipv UTFS : LJ !! (learn japanese))
Ik begrijp precies wat je bedoelt :)

• LoneRanger
  • Niet online
Ik ben het met straat eens, stel je vraag dan specifieker mbt het demonteren etc.
De rest is vrij standaard.

Als je serieus overweegt om je monitor te gaan casemodden dan neem je tijd om je vraag[en] te formuleren, precies te vragen wat je wilt zodat je geen standaard antwoorden krijgt als: schroefjes eruit draaien, schuren en spuiten maar.

Ik ben het wel eens met het strenge moderatie beleid plus het feit dat elk forum een eigenaar[en] heeft die het beleid bepalen.
Je kunt altijd ergens anders posten als het beleid je niet zint.

Het niveau staat en valt met de inhoud van de vragen die gesteld worden.

:)

Only fools are enslaved by time and space.

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11 16:42
Op donderdag 27 december 2001 21:14 schreef LoneRanger het volgende:
Ik ben het met straat eens, stel je vraag dan specifieker mbt het demonteren etc.
De rest is vrij standaard.

Als je serieus overweegt om je monitor te gaan casemodden dan neem je tijd om je vraag[en] te formuleren, precies te vragen wat je wilt zodat je geen standaard antwoorden krijgt als: schroefjes eruit draaien, schuren en spuiten maar.

Ik ben het wel eens met het strenge moderatie beleid plus het feit dat elk forum een eigenaar[en] heeft die het beleid bepalen.
Je kunt altijd ergens anders posten als het beleid je niet zint.

Het niveau staat en valt met de inhoud van de vragen die gesteld worden.

:)
Klopt, maar OOK met de antwoorden die worden gegeven en OOK de argumentatie en consistentie van het moderatiebeleid.

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

Pagina: 1