Op donderdag 27 december 2001 14:42 schreef Burat het volgende:
AirHead: je komt volgens mij veel verder als je een aantal gerichte vragen hebt.. Jouw vraag is veel te algemeen: "Heeft iemand ervaring met overspuiten van monitor". Daar zijn talloze discussies over geweest. Als iedereen zo z'n topics zou openen zouden er elke dag per forum 5000 van dit soort topics bijkomen waardoor het een zootje wordt.
Als je een gerichte vraag stelt, dan blijft het topic bijna altijd gewoon open (tenzij het overduidelijk al een (aantal) keer beantoord is).
Het is natuurlijk onzin om te zeggen dat GoT dood is omdat je niet voor de honderdste keer hetzelfde algemene "geef je ervaring"-topic mag starten.
Eindelijk een mod/adviseur

die de moeite neemt om serieus te antwoorden. Mijn complimenten.
Mijn vraag is al een stukje minder algemeen geworden doordat ik erbij had gezet dat ik een "iiyama 450 pro" wilde overspuiten.
Ik had dus graag van mensen gehoord hoe ze die hadden opengemaakt, welke kant van de behuizing zij er eerst hadden afgehaald, waar je de beeldbuis t beste kunt aanpakken, of de voorkant gemakkelijk loskomt of dat je eerst de knopjes moet loshalen, etc.
Dus dat je er met een wat geruster gemoed aan kunt beginnen.
M.a.w.: Ik ben dus een leek op dat gebied en nu vragen jullie me om heel specifieke vragen te stellen, maar die heb je in mijn optiek pas als je er enig verstand van hebt.
Dat lijkt mij nou net de kracht van een forum, vragen stellen en die beantwoord krijgen, zodat je een volgende keer weer iemand anders ermee kan helpen. Dan hou je een forum ook "levend".
Die specifieke antwoorden over o.a. de demontage heb IK niet gevonden. Ook niet in de Faq.
En nu krijg ik natuurlijk weer smart ass antwoorden van users als: "als je niet weet hoe je zo'n ding moet openmaken waarom begin je er dan aan? " En dus blijf je bezig........