Pioneer SX-450....wie kent deze radio ???

Pagina: 1
Acties:

• Priyantha Bleeker
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:24

Priyantha Bleeker

Out and proud \o/ :D \o/

Topicstarter
Hi,
Ik heb een Pioneer SX-450 thuis staan, hij's een jaar of twintig oud denk ik, heb hem van mijn pa gekregen. Maar hij's de handleiding kwijt, en kan dus nergens informatie over dat ding vinden. Ik zou graag wat meer informatie over die Radio willen vinden zoals specs enzo vind het gewoon leuk om alles door te lezen.
Owja en als ik Pioneer Nederland zou opbellen, zouden ze dan een boekje opsturen denken jullie ?
Het is een zilverkleurige radio met zo'n grote ronde zilverkleurige draaiknop voor het zoeken van de zenders.
Thx !

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:34

JvS

Ik heb hem zelf ook

Owja en als ik Pioneer Nederland zou opbellen, zouden ze dan een boekje opsturen denken jullie ?
Dat is zegmaar de eerste stap die je moet zetten. Dan ga je gelijk in de goede richting zoeken namelijk.

Daarna moet je je hoop op het forum zetten (waar ik de kans kleiner acht dat je geholpen wordt).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Priyantha Bleeker
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:24

Priyantha Bleeker

Out and proud \o/ :D \o/

Topicstarter
Op dinsdag 25 december 2001 20:53 schreef JvS het volgende:

[..]

Dat is zegmaar de eerste stap die je moet zetten. Dan ga je gelijk in de goede richting zoeken namelijk.

Daarna moet je je hoop op het forum zetten (waar ik de kans kleiner acht dat je geholpen wordt).
aha....mmm okay:) Dan ga ik dat maar eerst proberen;)
Zou je alsjeblieft deze topic dan niet willen sluiten ? Dan kan ik deze topic altijd weer omhoog kicken, en mijn bevindingen vertellen.
Thx.