Heb een club3d ati readeon 8500. Tv out werkt goed, alleen als de s-video kabel in de tv zit start mijn pc niet op. Als de pc gestart is en de kabel wordt dan in de tv gedaan is het geen probleem. Radeon zit op een gigabyte via 266a mb. Iemand die dit probleem kent?
Uhm mischien gewoon eerst laten opstarteb voordat je die kabel in tv steekt ?
Check anders ff in je Radeon config.
Check anders ff in je Radeon config.
dikzak
Dat doe ik dus ook, maar in die radeon handleiding staat juist dat je alles moet aansluiten als de tv en pc uit staan. Dit lukt dus niet.
Verwijderd
Als ik in Windows de TV OUT heb geactiveerd blijft hij ook aanstaan in DOS ..
Dan draait dos op 50 hz.
Probeer eens om de TV OUt alleen aan te laten als je hem nodig hebt .
Dan draait dos op 50 hz.
Probeer eens om de TV OUt alleen aan te laten als je hem nodig hebt .
Sorry, in dos?? Wat bedoel je nou. Als ik de kabel in de tv doe start mijn pc niet. Kan niet eens naar de bios. Kabel eruit, geen probleem. Ik kan tvout dus niet aanzetten totdat de kabel erin zit.
Verwijderd
Hij bedoelt volgens mij dat je geen beeld krijgt in je bios tot windows. Maar dat je pc wel gewoon opstart, gaan je hd's wel opspinnen enzo?Op woensdag 26 december 2001 19:36 schreef nlepas1 het volgende:
Sorry, in dos?? Wat bedoel je nou. Als ik de kabel in de tv doe start mijn pc niet. Kan niet eens naar de bios. Kabel eruit, geen probleem. Ik kan tvout dus niet aanzetten totdat de kabel erin zit.
Pagina: 1