Een aantal admins en mods steken hun kop in het zand

Pagina: 1
Acties:

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-02 19:43
Ik vind (eigen mening) dat er hier een kop-in-het-zand mentaliteit heerst bij enkele administrators en moderators. Dit omdat een aantal topics over het onderwerp buitenlanders in de nederlandse samenleving zomaar van een slotje worden voorzien.

Natuurlijk zie ik ook dat een aantal mensen erg dicht tegen het randje van toelaatbaarheid aanzitten met hun reacties, maar dat neemt niet weg dat een aantal mensen een serieuze discussie willen voeren.

Dat niet iedereen zijn of haar uitspraken onderbouwt, omdat er ook meningen en ervaringen geventileerd worden, is niet te voorkomen, maar het moet toch mogelijk zijn om een "volwassen" discussie op gang te krijgen.

Hopelijk blijft de mogelijkheid bestaan om ook te discussieren over visies ten opzichte van buitenlanders in de nederlandse samenleving, omdat het een onderwerp is dat leeft onder een groot deel van de bevolking (zie het aantal topics dat over dit onderwerp gaat).

Weglopen voor een zwaarbeladen onderwerp (oftewel een slotje plaatsen) zorgt er niet voor dat iemand zijn of haar mening aanpast. Misschien dat goed onderbouwde argumenten op den duur wel in staat zijn om iemand zijn mening bij te stellen.

[OFFTOPIC}
Ik zou het persoonlijk op prijs stellen als een aantal mensen van buitenlandse afkomst, desnoods via een andere username, deel zouden nemen aan een SERIEUZE discussie over dit onderwerp. Indien zoiets zou eindigen in een ordinaire scheldpartij, dan zou ik het wel kunnen waarderen wanneer administrators en moderators gebruik zouden maken van hun macht, door het plaatsen van een slotje, want dat is niet de bedoeling.
[/OFFTOPIC]

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

Verwijderd

coelho > ik ben het met je eens.

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:16

Crusader

Arc Nature

In mijn beleving gingen die slotjes er gewoon op omdat de andere topics op hetzelfde neerkwamen als de eerst geopende en verder niets nieuws hadden toe te voegen.
Tis toch handiger om discussies onder 1 topic te blijven bijhouden?
Volgens mij heeft het niks met kop-in-'t-zand te maken.
Correct me if I'm wrong

If it ain't broken, play with it till it breaks.

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Die topics zijn niet gesloten vanwege de reacties of whatever, maar omdat er al een aantal topics over buitenlanders staan. Als je er wat over te zeggen heb kan je dat in die topics doen.

Als je wilt klagen over Admins danwel moderators kan je dat doen in het Lieve Adjes forum.

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:16

Crusader

Arc Nature

Zie ook de reactie van Daniel Kegel:
Er blijft 1 topic open over dit onderwerp: http://gathering.tweakers.net/Forum1/HTML/005811.html
de rest voegt niet veel toe
Dus niet alles wordt gesloten

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Verwijderd

hmmm... we gaan toch geen Fok! strategie toe passen he!? Dat is hetgeen waarom ik hiernaartoe ben gekomen, ik wordt gek van dit soort gezeik!

• Reefer
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02-2025

Reefer

madness

wat is de fokstrategie?

A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

ja, wat is fok strategie?

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Flink zeiken op admins moderators en elkaar en flamewars... Gelukkig is dat nu opgelost, maar dat is wel de reden geweest voor mij om daar een stuk minder te posten... Jammer, want ik had het er wel naar mijn zin...

• schizofreen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-02 16:47

schizofreen

ik & jij

Onzin...
Over versiertrucs zijn wel 10 topics geopend. Daar maakte niemand zich druk over. Maar nu wordt er (door de meeste) een serieuze discussie gehouden over buitenlanders. Waar ik ook al meermalen mijn reacties op heb gegeven en nu hangen er overal slotjes aan. Licht dit dan zo gevoelig? Blijkbaar is het wel een actueel probleem anders waren en niet zoveel reacties en geopende topics.
Tip voor alle admins en Moders: open een forum: eigen mening of iets dergelijks. Dan is idereen tevreden.

laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-02 21:33
ja, maar die topics leken wel allemaal veel opelkaar over die allochtonen. ik had ergens wat gepost en ik wilde een dag later terug kijken wat voor reacties erop kwamen, wist ik niet meer welke topic, ook omdat er fokking 5 staan! en allemaal gaan ze over het zelfde en worden dezelfde dingen aangekaart. ik heb ze een keer voor de gein ff allemaal gelezen. nou volgens mij hebben sommige copy/paste gedaan want overal stond hetzelfde. dus als je alle topics zit te lezen zit je het meeste gewoon dubbel te lezen :( dus ik sluit me aan bij rickjansen, en niet omdat hij modereter of admin is, maar ik werd er ff ook schijtziek van, post dan gewoon in die ene topic en als ie te vol wordt dan maak je maar een vervolg maar ga geen 100 topics openen. :(

Verwijderd

En in die nutteloze topics over versier trucs, vriendinnen dumpen, meisjes versieren in het buitenland of weet ik veel wat voor andere waardeloze topics hier door "figuren" worden aangemaakt die gaan zeker allemaal over verschillende dingen...

Get Real..

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-02 15:37

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Deze topics zijn terecht gesloten.. het was in een flamewar aan het verzanden en had in de verste verte niks meer met een echte discussie te maken. Er waren maar enkelen die serieus waren en de rest heeft gewoon maar zon beetje zijn mening gegeven.
Iedereen die serieus zijn mening wil uiten, doe dat in de betreffende topic en ga er niet meten nog 5 openenen.
De topics hier moeten weer een beetje 'echt' worden. Met onzin ga je maar naar het onzin forum (en daar dus NIET meteen weer 5 topics openen, mensen)...

Kan deze topic niet ff naar lieve adjes worden gemoved?

Verwijderd

Al zou de topic er duizend keer staan, het is nog geen rede om hem te sluiten.

Mensen hebben nou eenmaal behoefte om sommige dingen verder te bespreken dan anderen.

Verwijderd

Ik snap niet waarom iedereen altijd zo loopt te zeiken als iemand 2 posts achterelkaar heeft staan of dat er 2 topics over 1 onderwerp geopend zijn...

Mischien is de ene topic wel veel interessanter, of wordt er op een andere manier een discussie gevoerd... NOU EN?? Als iets er 2x staat of er zijn 2 discussies over 1 onderwerp lees je er toch gewoon overheen of reageer je maar in 1 topic??

Naja, wat boeit mij het eigenlijk ook...

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Nou moeten jullie verdorie eens ff goed luisteren!
Ik ben ANDERHALF UUR bezig geweest met het lezen van die topics, en _ik_ vond dat ze niks zinnigs meer aan het onderwerp bijdroegen. Daarnaast waren er gewoon 5! topics, die over hetzelfde gingen en dezelfde flames over en weer bevatten.

We doen allemaal ons best om rechtvaardig op te treden, en niet te snel iets te sluiten, maar ik word af en toe zo erg moe van dit soort topics...

Verwijderd

GO KAJ.!

Verwijderd

GO Kaj. ! (thumbsup)

Verwijderd

LOL!!! :D

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Hmm, toch nog wat aanhang :) Gelukkig maar.

Wordt tijd dat mijn olifantehuid weer wat aangroeit, hij is de afgelopen tijd behoorlijk aan het slijten...

• Ritch
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-02 10:43
Nou moeten jullie verdorie eens ff goed luisteren!
ja zo'n toon moet je aanslaan als moddereter :(

Verwijderd

Administrator :D

Verwijderd

Ritch: Je moet je @#$@# :($@%@% T@# :($!@ K#T smoel houden! Je kunt je echt absoluut geen voorstelling maken van hoe moelijk het is om Administrator te zijn in het "kleuterparadijs" dat het hier op sommige plekken is! :( :( :(
Beste stuurlui, staan aan wal enzo!

Kaj. ga gewoon lekker pittuh, morgen is er weer een dag! :) (ik ga iig wel, laterzzz!)
Pagina: 1