Waar blijft het nieuws?

Pagina: 1
Acties:

• Jochem
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:25
Ik heb het al vaker aangegeven de laatste tijd... Waar blijft het nieuws?

Ik vind echt dat het een beetje magertjes gaat de laatste tijd. En kom nou niet met verhalen dat er geen nieuws is wegens vakantie ofzo...

De nieuwsqueue is regelmatig aardig lang hoor. Vanmorgen ook toen ik submitte dat Debian 2.2 stable is (al ruim een dag stable) stonden er 47 in de queue... En nu nog niets gezien daarover op t.net...

Maar ik zal niet horen dat de nieuwsposters wat traag zijn. Ik dacht dat er nieuwe mensen hiervoor zijn aangenomen?

Dit is tegelijk dan maar een open sollicitatie, Femme...

Met vriendelijke groeten, Jochem

• Jaymz
  • Laatst online: 21-02 17:26

Jaymz

Keep on moving !

Ik denk dat dit te maken heeft met 2 dingen (oa.)

Komkommertijd en Vakanties.
(en deze twee hebben ook weer met elkaar te maken)

• Jochem
Sinds wanneer doet internet en nieuws aan vakanties?

Komkommertijd is een lekkere uitdrukking uit het bedrijfsleven om niet te hard te hoeven lopen ja...

• Evert
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Enkele mogelijke oorzaken:

1) Nieuwsposters zijn op vakantie.
2) Nieuwsposters doen vakantiewerk, waardoor ze geen tijd hebben om nieuws te posten.
3) Nieuwsposters hebben geen zin.
4) Die 47 nieuwssubmits zijn niet allemaal uniek, dus dubbele en natuurlijk ook een hoop meuk.

Waar het op neer komt is, dat het vrijwilligerswerk blijft en dat niet iedereen altijd evenveel tijd heeft.

• Hielko
  • Laatst online: 08:00
Waar blijft het nieuws?
T'is er al.... vandaag 21 headlines :).
Ik vind echt dat het een beetje magertjes gaat de laatste tijd. En kom nou niet met verhalen dat er geen nieuws is wegens vakantie ofzo...
Jewel hoor, het news gaat ook op vakantie, samen met een aantal news editors.
De nieuwsqueue is regelmatig aardig lang hoor. Vanmorgen ook toen ik submitte dat Debian 2.2 stable is (al ruim een dag stable) stonden er 47 in de queue... En nu nog niets gezien daarover op t.net...
Daarvan zijn er natuurlijk wel heel veel dubbel, gewoon niet interessant of al 3 maand geleden in het news geweest.

• Jochem
Niet veel tijd... Ja hallo heb ik als bezoeker toch helemaal niets mee te maken. Of wel soms. Ik begrijp het allemaal best wel hoor... Ik zie die verklaren zeker wel plausibel zijn enzo. Maar Het gaat niet alleen om mij natuurlijk. Ik vind het gewoon jammer dat ik rond surf omdat ik gewoon weet dat ik iets mis als ik alleen tweakers.net lees. En dat zou ik gewoon ook graag lezen op mijn favo-nieuws site.

Oeps favo-nieuws site... Het is toch favo-tweakers site... Hmmm... Rigth.. 'news for tweakers, stuff that really matters' zegmaa. T.net is IMHO gewoon een goede nieuws site met tech & compu news. Ik denk dat daar ook de kracht ligt.
Pagina: 1