Toon posts:

Lite-On wil niet lezen, wel schrijven

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn brander (Lite-On 1210) kan alleen schrijven...verder kan ik geen CD's mee lezen of wat dan ook :? Heeft iemand ook ooit zoiets mee gemaakt....of is er iemand die weet waar het aan zou kunnen liggen...

Asus A7V-E 128SDRAM
AMD Duron 800
WinXP Pro
Liteon 12/10/32
Pioneer 106A (DVD-ROM)

Verwijderd

Firmware update, Lite-On support :?

Verwijderd

Ehhh.... "Alleen Schrijven" uitvinken? :D

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 25 december 2001 20:05 schreef _Trinity_ het volgende:
Ehhh.... "Alleen Schrijven" uitvinken? :D
En nou ff een hele domme vraag....waar moet je dat doen?

Verwijderd

Op dinsdag 25 december 2001 20:06 schreef Labius_Caesar het volgende:

[..]

En nou ff een hele domme vraag....waar moet je dat doen?
(...dat was een grapje...sorry..) :+

Verwijderd

Trouwens.. die topictitel doet me denken aan een discussie die 'r op GoT heerst over irritante mensen als jij Labius_Caesar om meer reply's te lokken met misterieuze topictitels... :(

ps. dus topictitel anders of slotje... schijnheilig :(

• Bart B
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-04 17:55
Brander is stuk :? Kan me niet voorstellen eigenlijk dat het ding niet meer kan lezen maar wel goed kan branden (in de brandprocedure zal toch ook wel eens wat worden gelezen :? )

Verwijderd

Ik heb je topictitel begrijpelijk gemaakt en van HA naar OM gemoved.

Volgende keer aub in het goede forum posten en een wat betere topictitel kiezen.

Verwijderd

Op dinsdag 25 december 2001 20:10 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Ik heb je topictitel begrijpelijk gemaakt en van HA naar OM gemoved.

Volgende keer aub in het goede forum posten en een wat betere topictitel kiezen.
Dank :D

Verwijderd

Op dinsdag 25 december 2001 20:07 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Trouwens.. die topictitel doet me denken aan een discussie die 'r op GoT heerst over irritante mensen als jij Labius_Caesar om meer reply's te lokken met misterieuze topictitels... :(

ps. dus topictitel anders of slotje... schijnheilig :(
zo erg is dit toch niet? hij wil echt niet meer reply's... |:( als het de oplossing maar krijgt...

doe niet zo moeilijk, het is kerst :r (maar het is wel duidelijker als het veranderd (is)).

maar weer on-topic. misschien heeft hij ergens een conflict, probeer hem eens van plaats te wisselen en anders aan te sluiten??? :?

Verwijderd

Op dinsdag 25 december 2001 20:12 schreef Martin18 het volgende:

[..]

zo erg is dit toch niet? hij wil echt niet meer reply's... |:( als het de oplossing maar krijgt...

doe niet zo moeilijk, het is kerst :r (maar het is wel duidelijker als het veranderd (is)).

maar weer on-topic. misschien heeft hij ergens een conflict, probeer hem eens van plaats te wisselen en anders aan te sluiten??? :?
Wat heeft kerst hier nou weer mee te maken... zo van het is kerst, dus iedereen mag de regels maar aan z'n laars lappen :?
Pagina: 1