Ik dacht van de sblive! heb jij ook zon ding? Anders is het toch ergens anders van. Crashed hier trouwens ook vaak.
ik heb een sblive ja maar het is echt zwaar brak
volgens mij gaan xp en liveware niet samen (zie mijn topic over liveware ook in SA)
volgens mij gaan xp en liveware niet samen (zie mijn topic over liveware ook in SA)
devldr32.exe is een onderdeel van de SoundBlaster Live drivers. (Het zal ook wel bij de Audigy drivers zitten btw). Het geeft wel vaker problemen, en in dat geval is de simpelste oplossing om het bestandje gewoon te hernoemen naar devldr32.noppes en dan te rebooten.
Helaas werken AudioHQ en andere LiveWare apps niet zonder dit progje, dus is het gelijk een goeie gelegenheid om die
bloatware eraf te pleuren.
Helaas werken AudioHQ en andere LiveWare apps niet zonder dit progje, dus is het gelijk een goeie gelegenheid om die
My other computer is your windows box.
Nou nee, dat bestand komt niet op mijn PC voor. Ik draai met XP Pro en een Audigy Platinum. Met de Liveware versie voor de Audigy van Windows 2000 met de XP drivers eroverheen en geen centje pijn hier.
He who controls the Spice, controls the Universe.
Het lijkt me wel, XP heeft standaard drivers voor de Live (niet voor de Audigy overigens) anders verander je de extensie dll in bijvoorbeeld bak (van backup). Herstart de pc en kijk wat er gebeurt. Suc6!
He who controls the Spice, controls the Universe.
Pagina: 1