nou ik heb dus een probleem:
ik had in juni 2000 een pc gekocht met een maxtor 7200rpm 30gb en die ging in september dit jaar kapot. Zat nog garantie op, dus kreeg netjes een nieuwe in mijn pc gebouwd bij de winkel waar ik de pc had gekocht.
maar......
...vandaag kwam ik erachter dat die hardeschijf die erin zit geen maxtor 7200rpm 30gb in maar een maxtor 5400rpm 30gb. Dus stukken langzamer!! ik heb het nooit echt gemerkt dat die langzamer was, maar wat me wel opviel is dat die erg stil was. ik ga dus binnenkort terug om uitleg over dit gedoe.
De Vragen:
1. Denken jullie dat ik weer een 30gb 7200rpm in krijg??
2. Merk op dat die 30gig niet meer in de pricewatch staat,
kan ik dan ook 40 gb 7200rpm verwachten.
3. Het gaat hierom de winkel: A.COM in apeldoorn. Ook
iemand met ervaringen met deze winkel. Ik heb er al wel
meerdere problemen mee gehad
ik had in juni 2000 een pc gekocht met een maxtor 7200rpm 30gb en die ging in september dit jaar kapot. Zat nog garantie op, dus kreeg netjes een nieuwe in mijn pc gebouwd bij de winkel waar ik de pc had gekocht.
maar......
...vandaag kwam ik erachter dat die hardeschijf die erin zit geen maxtor 7200rpm 30gb in maar een maxtor 5400rpm 30gb. Dus stukken langzamer!! ik heb het nooit echt gemerkt dat die langzamer was, maar wat me wel opviel is dat die erg stil was. ik ga dus binnenkort terug om uitleg over dit gedoe.
De Vragen:
1. Denken jullie dat ik weer een 30gb 7200rpm in krijg??
2. Merk op dat die 30gig niet meer in de pricewatch staat,
kan ik dan ook 40 gb 7200rpm verwachten.
3. Het gaat hierom de winkel: A.COM in apeldoorn. Ook
iemand met ervaringen met deze winkel. Ik heb er al wel
meerdere problemen mee gehad
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler