Toon posts:

Delphi tekst indeling

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoe kan ik ik een memo veld een tekst indeling maken (met tab ofzo) of is er een beter oplossing. geen verschillende memo's want als je dan gaat scrollen heb je niet de juiste regels naast elkaar...
oja met /r/n doe je een entertje dat is #13#10 maar waar kan ik daar een lijst van vinden
liefst een hele lijst met die codes dat zou perfect zijn

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
[quote]
Op dinsdag 25 december 2001 19:21 schreef jurian het volgende:
hoe kan ik ik een memo veld een tekst indeling maken (met tab ofzo) of is er een beter oplossing. geen verschillende memo's want als je dan gaat scrollen heb je niet de juiste regels naast elkaar...
oja met /r/n doe je een entertje dat is #13#10 maar waar kan ik daar een lijst van vinden
liefst een hele lijst met die codes dat zou perfect zijn
[/quote]

Aha! Het was wel iets met #13, niet??? Ik had eerder ook al eens wat gelezen over #10#13, maar dat dat voor \r\n stond, wist ik niet...

Verwijderd

Topicstarter
he je niks te doen ofzo hoeveel posts heb je vandaag wel niet gedaan man

• Delpix
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-11-2021

Delpix

Alanis Fan

Het simpelste is een Listbox nemen en daarvan de Colums instellen. zodat je rijen krijgt.

Het beste lijkt mij is gewoon een TListview componenent te nemen.

...beter bekend als AMFan

• Tom-my
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-06 09:25

Tom-my

w03iz0rz

Waarom neem je niet de richedit??

"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."

• Tom-my
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-06 09:25

Tom-my

w03iz0rz

tenzijn je colommen wil, dan lekker de listview gebruiken, is het mooist (ja dat is idd een mening van mij :).

"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."

Pagina: 1