Nadat ik de slaapstand optie gebruik en de computer daarna weer wil aanzetten staat mijn cdrw niet meer bij deze computer
Als ik de computer gewoon opstart zonder de slaapstand dan staat ie er wel. Dit probleem heb ik ook voor mijn webcam.
Toevallig een externe cd-rw via usb aangesloten, net zoals je webcam?? ik heb dit af en toe wel eens met mijn usb muis en usb webcam, ik heb hier nu geen last meer van nadat ik de nieuwste drivers gebruik.
cdrw is intern 
is van het merk sony
8x 4x 32x
is van het merk sony
8x 4x 32x
Verwijderd
Het is me nog niet geheel duidelijk waardoor dit probleem komt, maar een oplossing heb ik wel.
in windows XP NL:
Start->Programma's->bureau-accessoires->systeemwerkset->systeemherstel, en neem een vroeger herstelpunt voordat dit probleem zich voordeed
in windows XP EN:
Start->Programs->accessoires->systemtools->system restore.
idem dito
in windows XP NL:
Start->Programma's->bureau-accessoires->systeemwerkset->systeemherstel, en neem een vroeger herstelpunt voordat dit probleem zich voordeed
in windows XP EN:
Start->Programs->accessoires->systemtools->system restore.
idem dito
ja maar dan ben ik mijn instellingen kwijt. Heb ik al eens gedaan en mijn installatie van Return to castle wolfenstein was foetsji
Da's dus het grote nadeel van systeem herstel.Op woensdag 26 december 2001 12:03 schreef ddkiller0900 het volgende:
ja maar dan ben ik mijn instellingen kwijt. Heb ik al eens gedaan en mijn installatie van Return to castle wolfenstein was foetsji![]()
Pagina: 1