Jaja een disclaimer... Dat ben ik nou al zo'n beetje bij al mijn posts aan het doen, omdat ik anders weer een paar van die mierenneukers over mee heen krijg. Kijk, als iemand met een fatsoenlijke beredenering komt waarom hij/zij denkt dat ik fout zit, dan ben ik niet te beroerd daar naar te luisteren en wellicht mijn menig te herzien.
Maar velen lopen maar wat loos te kankeren als hij/zij iets leest wat hem/haar niet aanstaat. Als je dan post wat ze eigenlijk bedoelen, dan wordt er niet op gereageerd.
En die zeik over dat discrimineren begint me zo langzamerhand ook de keel uit te hangen.
Helsie, als je het er niet mee eens bent, breng dan eens wat waardevols in in de discussie, en ga niet lopen kankeren dat we niet kunnen typen en dat we daarom ongeloofwaardig zijn. En nee (
de disclaimer), ik heb niks tegen Helsie persoonlijk, maar wel wat tegen de manier hoe dat hij zich momenteel opstelt. Als je wat wilt zeggen reageer dan met
goede argumenten, dat zou erg mooi zijn.
Bovendien denk ik niet dat iemand geniet van die crossposts over het turken/marokkanen topic. Als iemand het leest en er op wilt reageren, kan die dat in die topic doen (zoals er tot nu toe al velen hebben gedaan).
Tot slot, als ultime
disclaimer, mijn motto:
Speaking out in ignorance may impress others who know less than you do, but it won't impress those who know the truth
(trouwens, sinds dat iemand /dev/null heeft gepost, schijnt dat ook weer zo'n populaire loze kreet te worden, keep up the good work

)