Toon posts:

[MOD] Rounded IDE Cable mod [PICS]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sow.. ik kan dus geen moment stil zitten.. ik was m'n kast aan eht spuiten.. sja.. dat moet drogen.. dus ging ik maar met wat anders klooien: ik vond die IDE kabels nogal lelijk.. dus hebbik ze proberen te rounden: hier de resultaten: geen opmerking maken over lelijke tape.. meer had ik niet in huis.. zwarte tape komt als de winkels weer open zijn 8-)

plaatje 1

plaatje 2

plaatje 3

plaatje 4

'k heb expres de URL's laten staan.. anders duurt het zo lang eerde pagina geladen is

• Black_Adder
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
je moet die links ff veranderen want zo werken ze niet echt en copy/paste is alleen voor de active mensen hier op got :)

Verwijderd

Doe anders ff die links goed ofzo ;(

Verwijderd

Topicstarter
fixed.. sorry :P doettie automatisch fout..

|:( ook sorry voor de grote foto's.. had niet eg tijd om ze te verkleinen.. nu maar hopen dat iedereen winxp draait :P verkleint ie ze automatisch

• gerhald
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-08 22:46

gerhald

:P

en wat zijn nu de snelheden van de hd en de tep van de pzee

• jbcyber
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-06 19:40
De flat cable van je sb live kun je ook goed rounden. Ik heb hem zelf ook gedaan werkt naar behoren. Mijn fd en hdd cable heb ik ook gedaan en dat ook met sucses.

Alleen mijn scsi kabel is niet goed afgelopen. Het rounden wel maar op de een of andere manier werkte mijn cd-rom en brander niet meer optimaal :(

Moet nog es zoeken of je ergens kant en klare rounded scsi kabeltjes vind.

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Op dinsdag 25 december 2001 20:54 schreef jbcyber het volgende:
De flat cable van je sb live kun je ook goed rounden. Ik heb hem zelf ook gedaan werkt naar behoren. Mijn fd en hdd cable heb ik ook gedaan en dat ook met sucses.

Alleen mijn scsi kabel is niet goed afgelopen. Het rounden wel maar op de een of andere manier werkte mijn cd-rom en brander niet meer optimaal :(

Moet nog es zoeken of je ergens kant en klare rounded scsi kabeltjes vind.
Hmm.. SCSI kabels rounden is niet nodig.. je moet gewoon lekker lange kopen en dan helemaal door je kast heen vouwen :D

Heb ik ook gedaan... zal binenkort wel es pic maken, moest ik toch nog doen :P

• Zero_D575
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-08 08:45
Ik zou geen tape gebruiken... Worden je kabels onhandelbaar van vind ik. Ook is het niet mooi. Ik heb gewoon van die ronde kabelbijelkaarhouddingen gekocht. Ziet er harstikke goed uit en zijn nog lekker flexibel. Had ze eerst ook getaped, maar dat schoot niet op.

• Dirk J
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 22:22
Da's geen IDE kabel.. Da's een floppy kabel :P
Ik heb m'n gele ATA100 rounded kabel maar gewoon voor 30,- op de pc dumpdag gehaald...

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 25 december 2001 23:30 schreef AMDude het volgende:
Da's geen IDE kabel.. Da's een floppy kabel :P
Ik heb m'n gele ATA100 rounded kabel maar gewoon voor 30,- op de pc dumpdag gehaald...
had verkeerde pics gepost :P whoops.. maar geloof me of niet: ik heb nu nog 2 extra IDE rounded cables er in hangen..

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 25 december 2001 20:54 schreef jbcyber het volgende:
De flat cable van je sb live kun je ook goed rounden.
Lol ;) Die flatcable gaat naar m'n ATA 100 controller :P niet naar m'n SB-live.. maarja.. die is inmiddels ook geround.....

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 25 december 2001 23:26 schreef Zero_D het volgende:
Ik zou geen tape gebruiken... Worden je kabels onhandelbaar van vind ik. Ook is het niet mooi. Ik heb gewoon van die ronde kabelbijelkaarhouddingen gekocht. Ziet er harstikke goed uit en zijn nog lekker flexibel. Had ze eerst ook getaped, maar dat schoot niet op.
Ze zijn nog wel flexibel hoor.. enneuh,... die tape.. daar komt nog laagje zwarte tape ofzo overheen... 't wordt nog wel wat :P

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 25 december 2001 20:37 schreef gerhald het volgende:
en wat zijn nu de snelheden van de hd en de tep van de pzee
Wuuuh?? :?

*sorry voor 4 posts achter elkaar*
Pagina: 1