Mijn schijfje is opgeleeld in 3 partities, gisteren op het e-gedeelte=> een paar bestanden die hij niet kon vinden(sector not found).
Vandaag, nog veel meer van die bestanden. oh ooh snel een hoop over het netwerk naar andere hdd's, en maxblast gedraait.
quicktest=>contact maxtor, and give the operator this code "K80VL1".
READtest=>passed
WRITEtest=> niet gedaan, want dan gooit hij de hdd eerst leeg.
reboot=>
Diskboot failure, insert bla bla.
Ik ga ervan uit dat mijn schijfje
7200 maxtor 40 plus(maxtor 54098H8)
naar de haaien is, ik moet zeggen dat ik de bon kwijt ben en dat hij (~)18mnd geleden gekocht is bij een online-shop(weet niet meer welke).
Kan ik nu gewoon maxtor nederland opbellen en vragen om een nieuwe hdd. (ze kunnen vast wel achterhalen aan het model+serienummer hoe oud de schijf ongeveer is) Of ben ik door het kwijtraken van de bon nog harder de l*L dan alleen vanwege het kwijt raken van mijn bestanden?
Misschien relevante info:
volledig FAT
w2k+w98
aangeloten op de primaire ide-controller
kt7-R + T-bird 800
512mb intern
Vandaag, nog veel meer van die bestanden. oh ooh snel een hoop over het netwerk naar andere hdd's, en maxblast gedraait.
quicktest=>contact maxtor, and give the operator this code "K80VL1".
READtest=>passed
WRITEtest=> niet gedaan, want dan gooit hij de hdd eerst leeg.
reboot=>
Diskboot failure, insert bla bla.
Ik ga ervan uit dat mijn schijfje
7200 maxtor 40 plus(maxtor 54098H8)
naar de haaien is, ik moet zeggen dat ik de bon kwijt ben en dat hij (~)18mnd geleden gekocht is bij een online-shop(weet niet meer welke).
Kan ik nu gewoon maxtor nederland opbellen en vragen om een nieuwe hdd. (ze kunnen vast wel achterhalen aan het model+serienummer hoe oud de schijf ongeveer is) Of ben ik door het kwijtraken van de bon nog harder de l*L dan alleen vanwege het kwijt raken van mijn bestanden?
Misschien relevante info:
volledig FAT
w2k+w98
aangeloten op de primaire ide-controller
kt7-R + T-bird 800
512mb intern