Toon posts:

Overspuiten iiyama 450 pro

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi :)
Ik zit al een tijdje met de onbedwingbare gedachte dat alles van m'n systeem één kleur moet zijn ( buitenkant, duh ;) ), dus ook m'n monitor.
Alleen nou vind ik t zonde om alleen daarvoor een nieuwe monitor aan te schaffen.

Hij moet donker anthraciet grijs worden (voorste deel, achterste deel nog iets donkerder).

Dus ik wil m'n iiyama 450 Pro overspuiten (Gek? zou kunnen).
Heeft iemand ervaring hiermee? Tips, zoals hoe demonteren ja of nee,etc? Ik hoor t graag :)

Verwijderd

Beeld afplakken, schuren, grondlaagje spuiten maar?

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 18:37

yGiDoRp

Sawasdee

Gewoon open schroeven en de kap verwijderen. Dan de kap aan de voorkant verwijderen. Gaat heel eenvoudig.

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

Verwijderd

Op dinsdag 25 december 2001 18:50 schreef Xiller het volgende:
Beeld afplakken, schuren, grondlaagje spuiten maar?
lijkt me niet echt verstandig dat je gaat spuiten met alle elektronica er nog in. Er zitten ventilatie openingen in weet je :)

• gerhald
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-08 22:46

gerhald

:P

gewoon open schroefen en dan er primer erop spuiten (niet meteen met verf gaanspuiten want dan heb je straks geen kap meer (wellijp een monitor zonderkap >:) ))en dan spuiten en een paardagen laaten uitharden en dan monteren

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-08 12:43
Op dinsdag 25 december 2001 18:56 schreef Juggernaut het volgende:

[..]

lijkt me niet echt verstandig dat je gaat spuiten met alle elektronica er nog in. Er zitten ventilatie openingen in weet je :)
Ik weet, jij ook weet :? :P

Lijkt mij ook verstandiger om gewoon eerst de kap er af te schroeven...Je wilt die hittebronnen etc natuurlijk niet isoleren he >:)

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:31
Hoi,

Je topic voldoet helaas niet aan de gestelde rightlijnen van dit forum, vandaar dit slotje.
Lees dit topic eens door: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/359380/1?limit=100.
Succes verder op GoT! :)

Mvg,
Phreak | Moderator OCM
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.