misschien is de vraag al geweest maar..

Pagina: 1
Acties:

• the noise
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:02
ik had iemand op audio een tipje gegeven over software (hoe 5 sec gap) richting een illegale cd, maar GEEN doorverwijzing of zo. dit is verwijderd, kan ik hieruit concluderen dat ik dus ook niet mag zeggen van 'het staat daar of daar op' ?

Verwijderd

Nou zoek ik een kek FTP-servertje; lekker vol met illegale meuk. Kan ik die op dit forum vragen?
NEE!!! In het verleden is daar op het forum al een felle strijd geweest over voorstanders en tegenstanders. Op Tweakers.net mogen in reacties danwel postings op de site en/of het forum geen links gegeven worden die verwijzen naar sites met illegale software (gangbaar onder de naam Warez) en Illegale Muziek (MP3'z) of de bestanden zelf.

Tweakers.net heeft om problemen te voorkomen duidelijk te kennen gegeven dat genoemde pogingen tot verspreiden van software danwel muziek waar auteursrechten op rusten niet zijn toegestaan. bij het zien van dergelijke links, zelf, of op aangeven van oplettende lezers, zullen per ommegaande uit de postings weggehaald worden.
Je IP wordt door dit forum gelogd, en zal, wanneer nodig, als bewijs kunnen dienen bij het aantonen van misbruik.
zegt dit genoeg?

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Bovenstaand stukkie text staat hier, ik stel voor dat je dat ff goed leest.
Daarnaast hebben we hier nog wat extra info over de do's en don'ts.
Kaj.