Toon posts:

iiyama A901HT hoort dit?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al vanaf maart 1999 een 19" IIyama monitor diamontron. Sinds de laatste 2 weken komt er voor 15sec. een hoog frequent geluid uit de monitor. Dit gebeurt een aantal keer per uur? Er zit nog garantie op! Is dit het begin van het stuk gaan? Iemand een idee?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dit is iig niet normaal :) Ga maar op zoek naar het tel# van de helpdesk...

Verwijderd

Topicstarter
De gebruikte videokaart die hem aanstuurd. Manli (Noname) GF2MX 64MB Tv-out

Verwijderd

Dit soort zaken heb je vaak als de beeldverversingssnelheid niet klopt, je videokaart zal wel niet een constant signaal geven.

Verwijderd

Op dinsdag 25 december 2001 18:37 schreef alex21 het volgende:
Ik heb al vanaf maart 1999 een 19" IIyama monitor diamontron. Sinds de laatste 2 weken komt er voor 15sec. een hoog frequent geluid uit de monitor. Dit gebeurt een aantal keer per uur? Er zit nog garantie op! Is dit het begin van het stuk gaan? Iemand een idee?
Het kan ook te maken hebben met de stroomtoevoer (?) Geaard/niet geaard-gedoe :?

Verwijderd

Heeft al vaak in dit hok gestaan. Gebruik de search maar es. Had geloof ik met een trillende spoel ofzo te maken. Gewoon terugbrengen dus (heb er zelf ook last van met me ADI monitor..:( ).

• Bert-Jan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-02-2024
ik heb dit probleem ook met een LG Flatron, alleen als ik de voedingsstekker achterin de monitor omhoog houdt, dan houdt het op :? dus nu heb ik gewoon lekker tape om dat ding heen om die stekker omhoog te houden en geen last meer van >:)
zal wel met de aarding van het stopcontact te maken hebben denk ik...
Pagina: 1