Toon posts:

Wat flik je me nou!!

Pagina: 1
Acties:
  • 83 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is mijn naam opeens gedelete!!! Jij moet eens goed nadenken voordat je iets doet Daniel Kegel. Ik wordt hier beschuldigd van alles en nog wat terwijl ik niets gedaan heb. Doe ff normaal man :( Alles was al opgelost en nou kom jij weer moeilijk doen!!

Rick had de zaak al bekeken en ook bevonden dat ik niets verkeerd heb gedaan, en nou kom jij met je actie. Maak het is lekker ongedaan :(

Ze lopen allemaal te zeiken om niets. Is allemaal uitgepraat via icq ( zie de topics) en nou doe jij dit. Erg lame....

Verwijderd

Ja Daniel, we hebben het over ICQ uitgepraat, dat had ik nog in de topic vermeld!

Verwijderd

Topicstarter
krijg ik nog andtwoord?

Verwijderd

Topicstarter
Ja en nu ben je er opeens niet?? Ik hoop dat je de betreffende topics aan het lezen bent, en je zooitje weer opruimt :(

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21-02 19:09

Daniel

Kapitein NCC-1701
Nounounou...wat een haast

Klets niet...ik houd je de hele dag al in de gaten, en je weet net zo goed als ik dat dit geen incident is.

Of ben je het 1234-dennis bar-2 topic vergeten. Ik meen dat daar vanmiddag ineens 15 x hetzelfde bericht onder elkaar stond (iets in de trant van, 100 bier, nu!! ofzo)

Nu kan een keer je muis blijven hangen, maar 15 keer is wel erg overdreven...

Bovendien, je bent terug, al je posts staan er nog, what's your problem...
Zoals ik al zei...laatste waarschuwing

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:36

Exterazzo

Qeasy

Dat is idd erg kut voor je. Maar meer dan een excuus zal je er niet uit krijgen.

Audentia

Verwijderd

Topicstarter
Mijn probleem is dat jij dingen doet zonder er bij na te denken ventje. Dat ik weer junior ben boeit me voor geen meter, maar ik moest me wel weer helemaal inschrijven enz.

Die 15 keer dat kwam door mijn casema modempje. Ik kon ze niet weghalen, en editen heeft ook geen zin.

Je hebt te overhaast gereageerd, en nog onnodig ook.

- Ik had niets te maken met die hele smily-zooi
- De problemen waren via icq uitgepraat.

En over die laatste waarschuwing.... wat waren die anderen dan?

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21-02 19:09

Daniel

Kapitein NCC-1701
ventje? ik heb je nog niet in levenden lijve mogen ontmoeten dus ik vraag me af waar je deze kennis over mij vandaan haalt...Maar goed

Mijn excuses voor het verwijderen. Ik had je beter tijdelijk op non-actief kunnen zetten.
Wederom, je maakt mij niet wijs dat dit een incident is. Je speelt nu de vermoorde onschuld die nog nooit de grenzen van het toelaatbare verkent heeft...en da's gewoon bullshit

Verwijderd

Topicstarter
Bullshit ruikt niet zo goed als ik doe.

En ja ik heb niets gedaan. Is dus een mindere actie van je.

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Wij houden ons het recht voor om het aantal waarschuwingen in te korten als dat nodig mocht zijn.

Verwijderd

Topicstarter
maar goed: voor de zoveelste keer vandaag: zand erover. Dit gezeur heeft lang genoeg geduurd.

• RvdH
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Rick had de zaak al bekeken en ook bevonden dat ik niets verkeerd heb gedaan, en nou kom jij met je actie. Maak het is lekker ongedaan
Ik heb nix bekeken, en ik heb ZEKER nooit gezegd dat je niets verkeerd hebt gedaan. Daniel was 100% correct met deze actie, en ik zal ook geen moeite hebben drastischere maatregelen te treffen, mocht je je nog niet kunnen gedragen.

Verwijderd

Topicstarter
[edit] ja kaj. als het nodig mocht zijn in dit geval niet dus. Als ik nou met nog iemand een willekeurige tweaker ga beschuldigen van iets dat niet waar is, wordt die dan ook gelijk zo behandeld?? lijkt me een slechte zaak.

Verwijderd

Topicstarter
ok nu rickje weer:

100% correct? Wat heb ik gedaan dan?? Dit slaat allemaal nergens op. Jullie rennen achter verzonnen verhalen aan. Niets uitzoeken. Zeker teveel moeite voor jullie? zal best wel.

Verwijderd

Shit he, dat van die 100 bier wist ik niet eens duzzja...

Ach ja, dit is altijd een goeie waarschuwing zo'n user name delete... als het niet werkt user name ban en dan moet hij zelfs een andere name nemen en als dat niet werkt even goed met hem praten of hij toevallig een ip ban wil.. een 1 tot 1 gesprek werkt namenlijk. Ik zal niet zomaar een ip ban geven... met Rafthor wil een gesprekje van admin tot Rafthor wel werken gok ik zo

Verwijderd

Topicstarter
Alleen de admins doen dat niet... die vegen je gelijk weg. Hebben me nog nooit benaderd via icq of mail. intresse adje(s) je weet het te vinden (hoop ik voor je).

Verwijderd

Hej Rafthor, tipje van mij, DO NOT GO FUCKING WITH KAJ OR DANIEL KEGELS, ze behouden zich ZEKERS het recht voort het aantal waarschuwingen in te korten, en met hun valt NIET zo makkelijk te praten, ze zijn gewoon lekker eerlijk en streng :)

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Goed. This is getting really old, really fast.

1st of all: de Admins hebben het laatste woord.
2nd of all: de Admins zijn ook maar mensen, en mensen kunnen fouten maken.
Of dat nu ook het geval was, laat ik ff in het midden, ik weet wel dat wij ons best doen om rechtvaardig te zijn.
Wat ik ook weet, is dat er vaker over Rafthor geklaagd wordt, alleen zijn er geen bewijzen.
Als iemand een klacht over iemand heeft, laat die dat dan ff versterken met een screenshot! Op die manier kunnen wij dan wat beter beslissen over onze akties.

Verwijderd

Topicstarter
en met hun valt NIET zo makkelijk te praten
Ze proberen het ook niet. Ze doen maar wat. Tegen iedereen lopen ze te roepen om icq en mail te gebruiken, maar zelf doen ze geen enkele poging hiertoe. Maar goed genoeg gezeik hierover nokkuh en sluite deze onzin. Me verklaar mezelf onschuldig, en zie maar wat je er mee doet.

Verwijderd

Topicstarter
Of dat nu ook het geval was, laat ik ff in het midden
Ik sta aan de andere kant hoor!

(kon het niet laten)

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ok, maar je snapt onze kant ook? Mooi.

Verwijderd

Topicstarter
niet echt, was niks aan de hand. Maar goed 't zal best allemaal. Wordt steeds onzinniger hier :r. Eerst alles verwijderen en dan zeggen het zou wel eens een foutje kunnen zijn. zonder bewijs enzo.

maargoed, zand erover klaar over sluiten enz.

Verwijderd

Topicstarter
edit:
jah dit is laatste reply op dit topic, wil gewoon nog ff een post meepikken :P

• Firefox
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

Rafthor, laten we vooral hier niet de modder discussie ingaan, daar heb ik geen zin in.

Er wordt geklaagd over je, en hoewel ik veel achterdoch van nature tegen het menselijk gedragspatroon heb, zullen bezoekers over het algemeen niet in het lucht ledige lopen kankeren.... een posing maken kost moeite, en er is echt wel reden als ze zo vaak die moeite doen.

Wij willen niet discussieren met je? mag ik stellen dat jouw denigrerende toon nou niet echt uitnodigend is tot discussie?

De indruk die ik van jou over hou is dat je me redelijk stoort. Keuze van Daniel is misschien niet die van mij, een block op je accountje was meer in mijn smaak geweest mogelijk, maar ik sta er evenals Rick volledig achter dat je toch even een helder signaal zou moeten hebben.

Laat dit een duidelijke en heldere tip zijn dat je eens moet nadenken voor je "lollige" dingen doet, zoals dat reeds aangehalde "swing", en de consequenties overweegt voordat je wat doet. Het forum is om elkaar te helpen, heeft jouw actie een toegevoegde waarde op het gebeuren?

(een van de basis princiepes waarom ik eigenlijk van mening ben dat een trashcan helemaal niet zou hoeven, omdat wat er in staat naar mijn mening nog nooit iets constructiefs aan Tweakers of aan het forum heeft bijgedragen, maargoed, het zei zo.

Last and Final Call.
Behave.

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

Verwijderd

*gaap*... dat eeuwige gezeur tussen de GoT-lusers en de adjes.... net als toen met flipje.....
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.