Een tijdje geleden had ik een topic geopend "is hd ook overclockbaar?" dus ik heb vanmiddag een 100 mb HD gepakt en toen meer stroom er op gezet. De hd begon maar een klein beetje harder te draaien. Maar toen ik er teveel spanning opzette brandde het motortje door
maar ja nu weet ik dus wel dat een HD over te clocken is. Maar ik raad het jullie niet aan
Euh 2X ???? [topic=361054/1/25]
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
ja! waarom 2X? we kunne wel lezen hoor. Of je heebt een foute mus van Trust ofzo.Op dinsdag 25 december 2001 18:03 schreef IbBeLz het volgende:
Euh 2X ???? [topic=361054/1/25]
Don't trust a Trust
ook een leuke:
geluidskaart
mpeg kaart
usb kaart (vet: usb2 op 100mbps
)
printerpoort op 10mbps zetten. printer kan het nie bijhouden helaas...
nog iemand met een ideetje?
geluidskaart
mpeg kaart
usb kaart (vet: usb2 op 100mbps
wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen
Waar heb je het over ??Op dinsdag 25 december 2001 18:06 schreef the_virus het volgende:
ook een leuke:
geluidskaart
mpeg kaart
usb kaart (vet: usb2 op 100mbps)
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
opvoeren, o/cen
wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen
Kan een modje dees dan ff dicht gooien ...Op dinsdag 25 december 2001 18:11 schreef mast3r het volgende:
sorry voor 2 keer error in Internet explorer
muis op 50mhz (wel vet in kwak3)
Ja dat werkt ! maar dan moet je je muis wel in een PS/2 poort doenOp dinsdag 25 december 2001 18:18 schreef the_virus het volgende:
muis op 50mhz (wel vet in kwak3)
ik heb het over mhz geen hz,
maare ik heb mijn trackball marble fx (oude) op 200 hz draaien, en in 1 woord: rulz!
was wel wennen aan die fx, maar wil niet anders meer
maare ik heb mijn trackball marble fx (oude) op 200 hz draaien, en in 1 woord: rulz!
was wel wennen aan die fx, maar wil niet anders meer
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()