Toon posts:

{Trainen} en {Trainingsschemas in CM 0102

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
He mensen,

Ik wil het graag even hebben over het volgende. Ik ben een groot liefhebber van de CM-series en heb menig kleine club naar de Championsleague geloodst en ben na 6 jaar meestal world class manager. Maar het enige onderdeel wat ik maar niet echt onder de knie krijg is het trainen en echt opleiden van spelers. Een aantal dingen waar je op moet letten is; 1. wie zijn je coaches 2. Wat laat je je spelers doen 3. Wat moeten je coaches doen. 4. wat voor faciliteiten heeft je club. Je kunt in principe een trainingsschema maken voor je keepers verdedigers etc en ze specifiek laten trainen op bepaalde dingen. Maar nu heb ik het volgende probleem de skills van mijn spelers zijn in het trainingsschema altijd groen (wat vooruitgang zou moeten betekenen)maar een toptalent met flair en techniek 20 komt in 6 jaar bijna niets vooruit. Terwijl een kleine club als sparta of IFK Goteborg met adequate faciliteiten en normale coaches echt ziek goede spelers voortbrengen. En een goede vriend van mij laat al zijn spelers standaard trainen en ook zijn coaches laat ie voor wat ze zijn en hij kijkt af en toe bij zijn talenten en wordt steeds weer verrast hoe veel een gast van 17 vooruit is gegaan.

Ik weet het dus niet meer :?, moet je niks doen, moet je hele schemas aanleggen moet je coaches vertellen wat te doen. Hoe trainen jullie je mannen?

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-02 04:23

^^0nMe

Got Babana's?

Dat trainen is mij ook nog nooit erg goed gelukt, schema's lijken wel wat effect te hebben, maar niet super veel. Enige wat ik doe is sommige talenten gewoon af en toe in de basis te laten spelen, zo lijken ze wel veel sneller te verbeteren.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-01 17:03
Ik doe er nooit iets aan. En toch komen er redelijk wat talenten voort uit de jeugdopleidingen. Misschien moet je eens proberen om je jonge spelers vaak te laten spelen in het eerste elftal en dan kijken wie de meeste vooruitgang boekt. Of je kunt gewoon in een editor bij potential ability kijken :-)

Verwijderd

Ik maak zelf altijd een nieuw trainingschema aan met alle 4 de eigenschappen op medium (de op een na hoogste als ik me niet vergis) en daar sleep ik alle spelers van onder de 28 naar toe...worden allemaal beter.