Ik heb net ongeveer 15 search topics doorgelezen maar daar kon ik geen antwoord vinden voor dit specifieke probleem. Ik heb via een Freesco servertje mn kabelverbinding gedeelt met 3 pc's erachter. Nu kan ik op deze pc's wel de basis dingen doen zoals internet/mail/icq/msn maar sommige dingen zoals een DCC send met IRC of een file transfer met ICQ of een file transfer met MSN werken niet.
De meeste ingaande versies werken wel van die sends, maar uitgaand werkt niet, ik kan dus niet broadcasten zeg maar.
Ik heb wel gevonden hoe je inkomende porten moet mappen, maar zou niet weten hoe ik al het uitgaande verkeer aan de praat moet krijgen. En dit zou ik dan voor alle 3 de pc's willen
[edit2] Dus om het even simpel te zeggen, ik wil alle ingaande en uitgaande poorten openhebben voor 2 pc's[/edit2]
De meeste ingaande versies werken wel van die sends, maar uitgaand werkt niet, ik kan dus niet broadcasten zeg maar.
Ik heb wel gevonden hoe je inkomende porten moet mappen, maar zou niet weten hoe ik al het uitgaande verkeer aan de praat moet krijgen. En dit zou ik dan voor alle 3 de pc's willen
edit:
sorry, de topic titel is niet goed, het moet zijn "van 3 pc's"
sorry, de topic titel is niet goed, het moet zijn "van 3 pc's"
[edit2] Dus om het even simpel te zeggen, ik wil alle ingaande en uitgaande poorten openhebben voor 2 pc's[/edit2]