Commodore 64 muziekjes

Pagina: 1
Acties:

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:42
voor mijn website ben ik opzoek naar commodore 64 muziekjes. WEet iemand misschien een plaats waar ik die kan vinden (downloaden ofzo)?

Alvast bedankt.

Strava | AP | IP | AW

• BlondMM
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:47

• Webgnome
ik kan ze niet afspelen.. weet je ook een site met wavjes?

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

hier heb je de player en een paar files in zip.

• Webgnome
ah thanks :d

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

commodore intype in kazaa/morpheus werkt ook wel aardig...

• Webgnome
Nogmaals bedankt.. nostalgie ten top zullen we maar zeggen. MAar even een klein vraagje. Hoe kan het dat die bestandjes zo klein zijn? Aanvankelijk wilde ik een nummer voor op een website gebruiken maar de wave bestand is minimaal 600KB das toch echt iets teveel van het goede

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

de bestandjes zijn zo klein omdat het niets meer is dan simpele data die door een synthesizer gehaald wordt.

600kb is wel een beetje veel, ik kan 'm stukken kleiner krijgen (hangt ook van de lengte af natuurlijk). Als je mij ff verteld welk nr je nodig hebt, doe ik dat wel ff :)

• Webgnome
dat hoef niet hoor als je mij verteld hoe jij dat doet :D dan vind ik het al tof. Of is er een manier om zo'n muziekje op een andere manier op een website te zetten?

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

Ik zou het gewoon opnemen met de eerste de beste recorder, vervolgens bewerken met CoolEdit of een andere tool, zodat ie in 'loop' kan worden afgespeeld. En daarna naar Mp3 coderen met een constante bitrate van 16k in mono (kwaliteitsverlies is minimaal met SIDs). Nog even uploaden naar je server en de extensie veranderen in .wav zodat ie herkend wordt als afspeelbare audiofile.

moet lukken :)

• Webgnome

Strava | AP | IP | AW

Pagina: 1