Twee keer aanmelden en jezelf beoordelen

Pagina: 1
Acties:

• Foxz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-12-2025

Foxz

343 Guilty Spark

Topicstarter
Zou dit eigenlijk kunnen... Je kunt dan met een iemand allemaal goede postings maken en die met de ander beoordelen! Of zit ik er nou flink naast. Het is trouwens niet mijn intentie om iemand aan te zetten om het te gaan doen want dat vind ik zeer laf.....

Kicking the darkness 'til it bleeds daylight

Verwijderd

lama dacht nie na :D

Verwijderd

Hij heeft het over Tweakers.net zelf (dus niet GoT) en daar heb je mod punten dus kan iedereen beoordelen

Verwijderd

Ja, dat is mogelijk, maar aangezien iedereen moderator is kan die reactie ook weer zo naar beneden gegooid worden als de reactie de score niet waard is...

• Foxz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-12-2025

Foxz

343 Guilty Spark

Topicstarter
Ja das waar Mephisto... eigenlijk toch wel goed geregeld dus

Kicking the darkness 'til it bleeds daylight

Verwijderd

Je kunt dan met een iemand allemaal goede postings maken en die met de ander beoordelen!
Misschien is zoiets tegen te houden door elke user restricties op te leggen. User A mag reacties van User B niet modereren als het ip hetzelfde is.
Dan zit je weer met de modem'ers die gewoon telkens ff opnieuw inbellen
Als dit al haalbaar zou zijn, resulteerd dit IMO in een erg hoge server load :(
13000 users scannen zodra ze een pagina laden (behalve de frontpage)
maar aangezien iedereen moderator is kan die reactie ook weer zo naar beneden gegooid worden als de reactie de score niet waard is...
En nog zijn er aardig wat reacties die op niveau 4 zijn gezet, die dit extreem hoge niveau niet waard zijn.
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?&niveau=4

IMO zouden alleen de "Hogere Goden" het recht mogen hebben om bepaalde reacties op niveau 4 te zetten. Normale gebruikers kunnen een reactie dus niet hoger zetten dan niveau 3.
Dit om niveau 4-misbruik te voorkomen

Is zoiets haalbaar?

Voorlopig gaan we maar uit van de eerlijkheid van de mede-tweakers :)
Pagina: 1