Toon posts:

ik wil op hele hard schijf kunnen via netwerk

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi,
sorrie dat ik alweer een topic open, maar ik heb dus een netwerk met windows xp met een andere computer alleen als ik dus een schijf wil benoemen kan ik dat alleen als map in shared documents en niet gewoon op c:\blabla bijvoorbeeld. Dus ik kan het alleen maar in een map shareddocuments, is er een instelling, waarmee ik gewoon op de hele harde schijf kan komen?
alvast bedankt,

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:29

DarkSide

theres no place like ::1

Je kan gewoon dmv rechtermuisknop en sharing op een HD klikken. Dan geef je deze een naam BV C.
Deze zie je dan idd als een map.
Maar als je browst in het netwerk naar deze share en dan weer op de rechtermuisknop drukt kies dan voor map network drive. Je kan er dan een driveletter aan hangen en is de share ook onder my computer te zien als HD.

Is dit wat je bedoeld?

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Rechtermuisknop en dan sharing en security en dan zie je het wel :{

Op PC 2 kan je verbinden als schijf via Explorer/tools/map network drive :{

en kan je dan niet gewoon hier verder gaan:
[topic=360822/1/25]

[edit]
En nog net te laat ook :P

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:29

DarkSide

theres no place like ::1

Mag ik je een tip geven.
Je hebt nogal de neiging om over hetzelfde meerdere topics te openen. Probeer het bij 1 topic te houden.
De vraag die je hier stelt staat ook al in je andere topic.
Antwoorden komen wel. Als je geduld hebt.
Als er enige tijd niet geantwoord is kan je je topic omhoog kicken.
Je bent nieuw hier maar lees de FAQ eens door.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 15:02

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Beste bastiantje;

Zoals je al aan de diverse replys hebt gezien, zijn je vragen nogal ersntig basic. Verder zijn de vragen ook niet echt van technisch niveau, zodat duidelijk is voor andere gebruikers wat nu precies je probleem.

Verder is he zo, dat als je door een antwoord je probleem (gedeeltelijk) opgelost is, maar toch nog vragen hebt, datje da niet meteen een nieuw topic hoeft te plaatsen.

Verder lijkthe me verstandig voor je , als je eens op je gemak de diverse FAQ's doorleest die hier in de diverse foa te vinden zijn.

Het spijt me, maar deze gooi ik op slot.

Braaikamer - Smoke&BBQ

Dit topic is gesloten.