Toon posts:

Misschien een idee: directe hulp gevraagd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zat te denken(holy shit)... Misschien is het een idee om een forum 'directe hulp gevraagd' toe te voegen ?

Dit is een forum waar mensen die in hoge nood zitten (op het werk, of wat ook) te ondersteunen..

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-02 14:37

collin

Who da man !!

nog ff en we krijgen een zoekfunctie voor de verschillende fora, zodat je erachter komt in welk forum je moet posten zonder dat je huid volgescholden wordt omdat je in het verkeerde forum loopt te clicken..

Maar het lijkt me wel een goed idee!

"clickety-click" >:)

Mijn iRacing profiel

• Foxz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-12-2025

Foxz

343 Guilty Spark

Ik vind het ook wel een goed idee

Afbeeldingslocatie: http://smilecwm.tripod.com/net4/0000007.gif

Kicking the darkness 'til it bleeds daylight

Verwijderd

Mij niet, krijg je net zoals bij computertotaal zoveel forums dat je niet meer goede reacties krijgt

Verwijderd

Lijkt me ook niet handig, iedereen wil tenslotte dat zijn probleem zsm opgelost wordt. Net alsof postings in het gewone gedeelte dan minder belangrijk zijn (wat dus niet echt het geval is), dan kan iedereen net zo goed meteen in dat 'directe hulp forum' gaan posten.

Verwijderd

EHBP = Eerste Hulp Bij Problemen :)

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
als je een beetje normale vraag hebt, dan wordt die in de gewone forums ook meteen beantwoord.
je moet juist zo weinig mogelijk forums hebben, maar wel precies op kennisgebied gesplitst. dan blijven de mensen de forums volgen waar ze verstand van hebben. Alleen op zo'n manier krijg je antwoord van mensen die echt thuis zijn in een onderwerp

• Firefox
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

Hoewel het idee nobel, ie voor iedereen een probleem belangerijk. Daar is het een probleem voor.

Overigens worden we hier met regelmaat dood gegooid met verzoeken om een nieuw forum.
Veel al uitbreidingen van de fora om dingen die niets met elkaar te maken hadden. Een Liefdes Forum, een Cafe-Forum, en vergelijkbare off topic onzin die niets met Tweakers te maken heeft. Natuurlijk kun je zeggen dat de community om meer vraagt, maar hoewel we het vooral voor de leze doen, moet de boel betaald worden. Tweakers zet zichzelf neer als een computer site. daar komen ook de advertenties voornamelijk op neer. Winkels en fabrikanten willen hun doelgroep aan kunnen spreken, een doelgroep die we zelf ook voor oven hebben: de fanatieke computeraar. Die "marketing" waarde gaat verloren bij een te grote diffrentiatie van je inhoud, en daarmee je bezoekers.

Natuurlijk zijn er ook - zoals jij nu - verzoeken om fora die een sterk raakvlak met Tweakers hebben: Telefonie was zoiets, we hebben het er bij Internet bij geschoven, omdat het wel overeenkomsten had.

Met de EHBP forum wat jij voor ogen hebt kan het niet ergens onder geschoven worden juist om het karakter wat je er aan mee wil geven.

dus zou het aantal Fora moeten uitbreiden, waardoor alles onoverzichtelijker wordt, slechter te beheren, en uit eindelijk berijk je er je doel niet mee, hooguit verwarring over wanneer je nou wat waar post.

Ik wil best zeggen dat ik het in overweging zal nemen, maar juist om het beheersbaar zal moeten blijven zullen we bij die overweging uiteindelijk toch uit gaan van het idee dat het niet gaat gebeuren... Het enige wat we dan nog kunnen doen is een zo'n creatief mogelijk antwoord bedenken en standpunten herhalen waarom het niet kan.

Give it up, GoT dekt met de huidige fora de verschillende computeractiviteiten prima. Wij zullen gewoon geen fora toe voegen, dus spaar jezelf en ons de tijd, en leg je er bij neer.

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

Verwijderd

Shit hé...

ik ben er stil van...

je hebt verdomme helemaal gelijk.....

Overigens vind ik het nu al vervelend worden van dat internet forum en media forum enzo, veel te veel opgesplits, alleen de enige reden achter het idee om een trashcan op te splitsen is het feit dat de trashcan zo vol zit en SG ook is opgesplitst, maar er zijn TE veel offtopic fora, Waarom is er dan laatst WEER eentje bijgekomen?
Pagina: 1