Toon posts:

Tv speaker gigantisch harde ruis

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een maandje geleden mijn tv geverfd (was toch oude tv), helemaal afgeplakt en daarna gespoten. Maar het zou toch kunnen zijn dat er wat binnen is gekomen, of ik heb hem wat te ruw behandeld, in ieder geval toen ik hem weer aansloot hoorde ik niets :'( .Na tien minuten hoorde ik eerst een hele luide brom, en toen weer gewoon geluid. Dit was een paar weken okee, tot ik opeens de ontzettende brom weer hoorde. Nu is dat alleen bij de rechterspeaker, en als ik er tegen aan sla (nou ja zachtjes tegen de kast van de tv) dan is het meestal over. Er komt geen normaal geluid meer uit die speaker, de andere is okee. Nou heb ik gemerkt dat hij soms wel normaal geluid geeft als ie op de beeldbuis ligt, maar als ik hem weer normaal zet gaat-ie weer brommen :r
Ook heb ik de 2 geluid-kabeltjes los gehaald in de tv zelf, de brom is dan anders van toon, veel hoger en minder hard. Dus het zou kunnen zitten in de stroomvoorziening, misschien?
Ik ben al erg lang bezig geweest dus ik hoop dat iemand iets zinnigs te melden heeft.
Het is een Aristona, geen idee welk model, maar er staan genoeg nummertjes in de kast zelf, ook op de speakers.
Iets, van 13 jaar oud ofzo (zuinige nederlander >:) )

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Het lijkt mij op een los contact of sluiting in 1 speaker zodat de andere gaat brommen.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm nu geeft hij geen geluid uit de rechterspeaker, ook niet als hij plat ligt :(

Verwijderd

Topicstarter
Kom op jongens????