M'n pa heeft voor z'n werk een Epson gekocht die op de USB aangesloten moet worden, en hij wil die aan de server hangen, en dan zorgen dat alle computers via het netwerk kunnen scannen. Gaat dit? Welke programma's moet ik gebruiken om dat aan de praat te krijgen? De computers draaien allemaal op Windows 2000.
volgens mij kun je dit niet doen.
En als het werkt zou ik wel eens willen weten hoe het moet, want het is mij iig nog niet gelukt.
En als het werkt zou ik wel eens willen weten hoe het moet, want het is mij iig nog niet gelukt.
Verwijderd
Volgens mij lukt dat alleen via een programma zoals PC-Anywhere. Hierbij neem je het scherm van de server over en voer je allerlei akties uit, alsof je direkt op de server werkt.
dat gaat niet werken omdat je twain stuurprogramma niks kan vinden op je usb/paralelle poort,
Do not pray for easy lives. Pray to be stronger men.
Dohw 
Hmm, dan meel ik maar es naar Epson, misschien hebben die stiekum een functie daarvoor in hun software ingebouwd of zo...
Tnx, m8s
Hmm, dan meel ik maar es naar Epson, misschien hebben die stiekum een functie daarvoor in hun software ingebouwd of zo...
Tnx, m8s
Ik heb ooit eens zo'n office jet [all-in-one] van HP getest in een netwerk.
Deze had ik via een JetDirect kastje aangesloten op het netwerk. Alles werkte, ook het scannen.
Maar je server moet dan verder dus echt nix te doen hebben...
Deze had ik via een JetDirect kastje aangesloten op het netwerk. Alles werkte, ook het scannen.
Maar je server moet dan verder dus echt nix te doen hebben...
Wat heeft het voor nut, je blijft heen- en weer lopen...
Pagina: 1