[Uplink] Ik heb geld nodig

Pagina: 1
Acties:

• Bart
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-02 16:53
Ik moet nu een missie doen waarbij ik een nieuwe identiteit moet maken. Dus iemand die dood is moet ik ff levend maken :) Maar nu moet ik op die bak om de proxy server heen. Maar als je een proxy bypasser wil kopen moet je eerst een hud upgrade van 20000 doen. Ik heb geen 20000 dus geen geld voor die upgrade en dus ook niet voor de proxy bypasser. En ik heb alleen nog maar missies over waarvoor je een proxy bypasser nodig hebt. Hoe kom ik nu aan het resterende geld wat ik nodig heb?

I'm not deaf, I'm just ignoring you.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:43
Hack een bank,
gebruik hiervoor de search ff

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:17

Vos

AFCA

je kunt ook een proxy disabler kopen...stuk goedkoper
bypasser is voor de pro's ;)

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

of doe eerst even wat andere missies?

• ProGo
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Op dinsdag 25 december 2001 15:57 schreef B4RtJe het volgende:
Ik heb geld nodig.
Ook student? :+

Verwijderd

ik heb zon cheatdoing waarbij het zorgt dat je 9999999999999 credits krijgt en van alles het beste kan kopen etc, als je niet wilt cheaten gewoon in bank hacken, geld stelen log delet etc. was pas nog zon topic over, use tha search zou ik zeggen.

• Tom-Eric
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03-2025
Je kan ook het bak truukje gebruiken, waarbij je heel veel accounts aanmaakt, met bij allemaal de maximale schuld.

i76 | Webdesignersgids | Online Gitaarlessen & Muziekwinkels

Verwijderd

Op woensdag 26 december 2001 01:56 schreef TheMightyTumTum het volgende:
Je kan ook het bak truukje gebruiken, waarbij je heel veel accounts aanmaakt, met bij allemaal de maximale schuld.
Volgens mij werkt dat niet meer

• Bart
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-02 16:53
tnx voor de reacties, maar was ff aan het klooien in een bank. Snel weer uitgelogd, niet meer aan gedachten. En toen *busted* :) Maar ja boeien, begin binnenkort wel opnieuw. Iemand zo'n url voor die geld cheat? En ik zal binnenkort eens goed een bank proberen.

I'm not deaf, I'm just ignoring you.

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23-01 11:16
Ik zit ook vast.
Ik had een missie om de iets met iemands identiteit te veranderen, maar toen was ik gepakt, omdat ik net te laat op disconnect roste. En het lukte me écht niet om die missie te voltooien. Dus toen heb ik maar abandon missie geklikt in dat mailtje, en toen kreeg ik meteen een mailtje van de bazen van Uplink ofzo, dat mijnstatus weer Novice was geworden. En nu kan ik helemaal geen missies meer doen, ze zijn allemaal te hoog gegrepen ofzo.
Iemand tips/ideeën? :?
Ik hoef dus geen geld cheat..

btw. we kunnen hiervan ook het 'grote' Uplink-ik-zit-vast topic van maken. :P

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

tijd op zijn snelst en w8en :+

* DR heeft dus wel Proxybypasser, Firewall bypasser etc... *D

• AproK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-03-2024
ff n00b vraag, geef us wa uitleg over alles, nog nooit gehoord van uplink, maar het leest wel interrestant :)
wil ff wa meer er over weten :D

Check mijn knowledge base!

Verwijderd

ja wtf is uplink? Zie er steeds meer topics over..

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Voor mensen die wel willen cheaten: zoek eens op Cheat-O-Matic. Erg handig programma, en werkt in een hele boel spellen :)

Zie om te downen: http://www.avault.com/cheats/index.asp?index=essentials

• AproK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-03-2024
nee, k wil nie cheaten, k wil ut spel vinden :P

Check mijn knowledge base!

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23-01 11:16
voor de mensen die niet weten wat het is.. het is een spelletje waar je een hacker bent en je kunt allemaal missies uitvoeren, zoals iemands identiteit te veranderen, logs te deleten, bestanden stelen, etc.

Voor meer info, kijk op: www.introversion.co.uk

Damn, t lijkt wel een reclamespotje :D
Pagina: 1